  • 21. Data: 2020-02-11 22:32:08
    Temat: Re: Dostęp do ksiąg wieczystych...
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2020 23:45:21 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > W krajach skandynawskich wchodzisz w net i mozesz sobie legalnie sprawdzić ile Twój
    sąsiad zarabia
    > Bodajże w październiku publikowane są dane o zarobkach wszystkich osób i każdy
    powyżej 16go roku życia może sprawdzić zarobki dowolnej osoby

    Jesteś pewien że bez żadnego logowania i autoryzacji ? podaj link

  • 22. Data: 2020-02-11 22:45:27
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2020 23:03:46 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Trudno mi za wszystkie kraje odpowiadać. Ale Bardzo wiele można znaleźć
    > na stronach innych państw. Na Słowacji przykładowo publikują wszystko na
    > temat przedsiębiorcy, łącznie z obrotami, podatkiem, ilością
    > zatrudnionych osób.

    Powinno to być tu:
    https://www.economy.gov.sk/podnikatelske-prostredie/
    zivotne-situacie-podnikatelov/prijatie-1-zamestnanca
    a nie ma

    czy to nie ta strona z domeny gov.sk ?

  • 23. Data: 2020-02-12 21:45:49
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    > RODO tu nie ma nic do rzeczy. Ta baza to numer działki <-> nr księgi.
    > Gdzie tu masz dane osobowe?

    https://www.portalsamorzadowy.pl/spoleczenstwo-infor
    macyjne/urzad-ochrony-danych-osobowych-przyjrzy-sie-
    internetowemu-systemowi-ksiag-wieczystych,152441.htm

    Rzecznik Praw Obywatelskich chce, by prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych przyjrzał się temu jak funkcjonuje internetowy system ksiąg
    wieczystych. Wątpliwości prawne budzi bowiem fakt, że na podstawie tego
    systemu każdy może poznać dane osobowe figurujących w tym rejestrze osób.

  • 24. Data: 2020-02-16 10:48:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uważam, że w internetowych KW (i KRS!) nie powinno być Peselu, ale w zamian np. imię
    ojca.
    Przy czym w jednym ani w drugim nie ma adresów (no poza adresem nieruchomości, ale
    ten nie musi zgadzać się z adresem przebywania).
    BTW w CEDG Peselu nie ma.
    Niespójność.
    Widać pilną potrzebę podawania adresu do doręczeń - fizycznego lub elektronicznego.

    -----