  • 1. Data: 2020-02-07 17:29:37
    Temat: Nowe zwyczaje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,256
    76168,maciej-nawacki-podarl-apel-sedziow-z-olsztyna-
    mamy-do-czynienia.html
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,256
    75842,bunt-sedziow-w-olsztynie-wezwali-nowackiego-by
    -nie-utrudnial.html

    "Sędziowie Sądu Rejonowego w Olsztynie zbuntowali się i wezwali
    prezesa sądu Macieja Nawackiego do nieutrudniania pracy sędziemu
    Pawłowi Juszczyszynowi.
    Nawacki demonstracyjnie podarł apel sędziów i przerwał zebranie. "

    Ale jest watek poboczny -
    "W Sądzie Rejonowym w Olsztynie zorganizowano zebranie, na którym
    sędziowie odrzucili sprawozdanie roczne z działalności sądu za rok
    2019. Przeciwko sprawozdaniu głosowało 33 sędziów, czterech się
    wstrzymało, a dwóch było za"

    I co teraz ? Prezes przestanie byc prezesem, Ziobro przyjmie
    sprawozdanie,
    czy sie zawiesi sedziow, ktorzy mieli obowiazek przyjac sprawozdanie w
    terminie :-)

    Ustawa cos mowi ? Ale co za problem ją olac :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-02-07 18:07:49
    Temat: Re: Nowe zwyczaje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 17:29, J.F. pisze:

    > I co teraz ? Prezes przestanie byc prezesem, Ziobro przyjmie sprawozdanie,
    > czy sie zawiesi sedziow, ktorzy mieli obowiazek przyjac sprawozdanie w
    > terminie :-)

    Skieruje się do izby dyscyplinarnej. Ci sędziowie wypowiedzieli wojnę
    państwu!

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-02-07 18:18:53
    Od: z <...@...pl>

    Ja bym to towarzystwo ZAGONIŁ W KAMASZE

    Wystarczy tej piaskownicy

  • 4. Data: 2020-02-07 18:27:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 18:18, z pisze:
    > Ja bym to towarzystwo ZAGONIŁ W KAMASZE
    >
    > Wystarczy tej piaskownicy

    nie ma demokracji w sądach, to prezes sądu decyduje, a nie podlegli mu
    sędziowie, widać podlegli prezesowi sędziowie chcą anarchii, w imię
    fałszywie pojętej solidarności oraz fałszywej interpretacji kuń-stytucji
    przez SN i świetnie mówiącej po niemiecku jej prezeski Gersdorf:)))))))))))

  • 5. Data: 2020-02-08 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ja bym to towarzystwo ZAGONIŁ W KAMASZE
    >
    > Wystarczy tej piaskownicy

    Twoja wypowiedz jest bardzo niejasna...
    Kogo KONKRETNIE masz na mysli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 6. Data: 2020-02-08 16:50:35
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik z napisał:
    > Ja bym to towarzystwo ZAGONIŁ W KAMASZE
    >
    > Wystarczy tej piaskownicy

    Oni do tej pory nikomu nie podlegali, za nic nie odpowiadali.
    Musi minąć trochę czasu aż przywykną:)

    Chcieli standardów europejskich, dostaną standardy europejskie:)

    Przypomnij sobie kwiki nadzwyczajnej kasty za czasów Gowina (w peło)
    wtedy nadzwyczajna kasta również kwiczała.

    Ten typ tak ma, trza im przypiłować ząbki:)

    ,,Zgodnie z prawem". Już sam tytuł dowodzi, że i w czasach stalinowskich pisarz Jacek
    Bocheński troszczył się o praworządność