  • 1. Data: 2004-10-26 16:28:46
    Temat: Doręczenie pozwu i kolejnych pism
    Od: "Lisek" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicze,
    Mieszkałem 3 lata temu pod pod adresem w jednej miejscowości. Obecnie
    mieszkam w innej miejscowości. Powód doręczył pozew pod stary adres, a
    doręczenie odbyło się w ten sposób że listonosz zostawił awizo i tyle. Dwa
    dni temu od solidarnie pozwanego dowiedziałem się że w sprawie zapadł już
    wyrok zaoczny, bo nikt nie stawił się na rozprawie. Chcę czynnie
    uczestniczyć w sporze. Co powinienem teraz zrobić? zwrócić się do sądu o
    prawidłowe doręczenie pozwu? czy też wnosić normalnie sprzeciw, żądając
    uchylenia wyroku??

    pomocy!!!

    pozdrawiam
    Lisek

  • 2. Data: 2004-10-26 18:38:35
    Temat: Re: Doręczenie pozwu i kolejnych pism
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Lisek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczestniczyć w sporze. Co powinienem teraz zrobić? zwrócić się do sądu o
    > prawidłowe doręczenie pozwu? czy też wnosić normalnie sprzeciw, żądając

    Musztarda po obiedzie.
    Trzeba poinformować kontrahentów i korespondentów o zmianie adresu.

    PZDR
    Michał

  • 3. Data: 2004-10-26 19:41:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mecenas wrote:
    > Musztarda po obiedzie.
    > Trzeba poinformować kontrahentów i korespondentów o zmianie adresu.

    nie przesadzasz?

    KG

  • 4. Data: 2004-10-26 22:20:10
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Lisek napisał:

> [...]
    > uczestniczyć w sporze. Co powinienem teraz zrobić? zwrócić się do sądu o
    > prawidłowe doręczenie pozwu? czy też wnosić normalnie sprzeciw, żądając

    pozew ma byc doreczony, wyrok tez bo po doreczeniu mozna wniesc sprzeciw
    niech tam mieszkajacy powiedza listonoszowi ze adresat tu nie mieszka i
    to niech wpicze na zwrotce

    inaczej gdy sie jest przedsiebiorca

    bez doreczenia to bedzie niewaznosc postepowania

  • 5. Data: 2004-10-27 06:43:20
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Lisek napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > uczestniczyć w sporze. Co powinienem teraz zrobić? zwrócić się do sądu o
    > prawidłowe doręczenie pozwu? czy też wnosić normalnie sprzeciw, żądając

    Złożyć sprzeciw plus wniosek o przywrócenie terminu do jego złożenia.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-10-27 20:53:46
    Od: b...@o...pl

    > użytkownik Lisek napisał(a)  w wiadomości
    > >

    > Złożyć sprzeciw plus wniosek o przywrócenie terminu do jego złożenia.
    >
    > Wreszcie jakaś sensowna odpowiedź. Oczywiście trzeba złożyć sprzeciw i
    równocześnie wniosek o przywrócenie terminu. Ważne - wniosek trzeba złożyć w
    ciągu 7 dni od ustania przyczyny uchybienia terminu. W Twoim wypadku od dnia
    dowiedzenia się od współpozwanego
    Ben

  • 7. Data: 2004-10-27 22:45:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lisek wrote:
    > Grupowicze,
    > Mieszkałem 3 lata temu pod pod adresem w jednej miejscowości. Obecnie
    > mieszkam w innej miejscowości. Powód doręczył pozew pod stary adres, a

    A meldunek gdzie masz?

  • 8. Data: 2004-10-28 20:56:16
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "pawap" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Lisek napisał:

    > pozew ma byc doreczony, wyrok tez bo po doreczeniu mozna wniesc sprzeciw
    > niech tam mieszkajacy powiedza listonoszowi ze adresat tu nie mieszka i
    > to niech wpicze na zwrotce

    No i ciekawostka - co prawda zaslyszane ale zawsze to jakas informacja.
    Ostatnio do mieszkania w ktorym mieszkam przyszedl list polecony z sadu dla
    bylego wlasciciela.
    Powiedzialem listonoszowi "ze nie mieszka" , a on spokojnie wystawil mi
    avizo i stwierdzil, ze "nie moze odeslac pisma do sadu, ma je dwukrotnie
    awizowac i odeslac z adnotacja <nie odebrano w terminie>". Dodal tez , ze
    sad wie lepiej kto gdzie mieszka (przynajmniej powinien) i nic mu do tego,
    nie jest sledczym od sprawdzania takich rzeczy.
    Wniosek jest dosc prosty: mozna na "lewy/stary adres" dostarczyc komus pozew
    i wygrac sprawe zanim sie o niej dowie :((

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 9. Data: 2004-10-30 18:11:57
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik DaMoN napisał:
> [...]
    > Wniosek jest dosc prosty: mozna na "lewy/stary adres" dostarczyc komus pozew
    > i wygrac sprawe zanim sie o niej dowie :((

    ciekawe, z doswiadczenia wiem ze wracaja pozwy bo adresat nie mieszka i
    sad wzywa do podania wlasciwego adresu i to pod jakim tam rygorem
    sam tez powiedzialem listonoszowi ze nikt taki tu nie mieszka i zapewne
    z taka adnotacja zwrocil

  • 10. Data: 2004-10-30 20:52:17
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

> [...]
    > sad wzywa do podania wlasciwego adresu i to pod jakim tam rygorem
    > sam tez powiedzialem listonoszowi ze nikt taki tu nie mieszka i zapewne
    A jesli to mieszkanie to jakis pustostan ? Listonosz nie wie czy tam ktos
    mieszka, nie mieszka, czasem mieszka, kto mieszka - awizuje dwa razy i wraca
    "nie odebrane w terminie".
    Tez sie troche zdziwilem, powiedzilaem ze gosc nie mieszka - odpowiedzial ze
    i tak awizuje, i pozniej odesle z "nie odebrano w terminie". i ze taka maja
    procedure z pismami z sadow. Mowie co sie dowiedzilalem z pierwszej reki.
    Moze ktos majacy do czynienia z poczta sie wypowie.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN