  • 1. Data: 2004-10-26 12:43:30
    Temat: co jak nie wygram sprawy w sadzie?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    mam polise posagowa w PZU i wystepuje do sadu o realna kwote. Z wyliczen
    wynika ze moglbym wolac 18.000 ale wiadomo kwota nierealna:(
    Zalozmy ze walcze o 70% tego (czyl;i ok 12.000) i nie wygralem tej sprawy.
    CO wtedy? Czy moge jeszcze raz wniesc sprawe do sadu tym razem o nizsza
    kwote czy jak? Ile mam takich "prob"?
    Jak to wyglada.
    Dzieki

    Aaa i gdzie znajde (najlepiej w necie) wiarygone informacje o tym jaka byla
    srednia pensja w 1984 roku i jaka byla srednia pensja w 2004r (tu chyba
    trzeba juz z konkretnego kwartalu)
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-10-26 14:39:34
    Temat: Re: co jak nie wygram sprawy w sadzie?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tapio wrote:
    > mam polise posagowa w PZU i wystepuje do sadu o realna kwote. Z wyliczen
    > wynika ze moglbym wolac 18.000 ale wiadomo kwota nierealna:(
    > Zalozmy ze walcze o 70% tego (czyl;i ok 12.000) i nie wygralem tej sprawy.

    Sąd zasądzi odpowiednią kwotę, według swojego uznania. Zazwyczaj to co
    wyszło z przeliczania średniej dzielone jest na pół. A potem
    proporcjonalnie podzieli koszty.

    > Aaa i gdzie znajde (najlepiej w necie) wiarygone informacje o tym jaka byla
    > srednia pensja w 1984 roku i jaka byla srednia pensja w 2004r (tu chyba
    > trzeba juz z konkretnego kwartalu)

    strona urzędu statystycznego?

    KG

  • 3. Data: 2004-10-26 15:42:02
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    > strona urzędu statystycznego?

    niebardzo moge sie czegos doszukac.
    Moze ktos wie albo ma to gdzies zapisane. Jak tak to bardzo prosze:
    1. srednia krajowa z 1984r.
    2. srednia krajowa z III kwartalu 2004r.

    Bardzo dziekuje.

  • 4. Data: 2004-10-26 18:24:01
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > niebardzo moge sie czegos doszukac.
    > Moze ktos wie albo ma to gdzies zapisane. Jak tak to bardzo prosze:
    > 1. srednia krajowa z 1984r.

    W 1984 r.: 16.838 /msc

    > 2. srednia krajowa z III kwartalu 2004r.

    hmmm tego nie wiem ......
    poszukaj w monitorze polskim
    komunikatu prezesa gus-u
    http://www.abc.com.pl