  • Date: Wed, 04 Feb 2009 18:29:54 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2

    Tristan pisze:

    > Tylko niestety dowcip polega na tym, że osoby postronne cierpią.
    >
    > a) dzieci, z których może by coś wyrosło, a zostały zdilowane

    Cozrobione?

    > b) niewinni napadnięci przez narkomana na głodzie, któremu się skończyli
    > środki na nową działkę

    Jasne, bo u pokątnego handlarza mafii będzie taniej?

    Swoją szosą dobrze, że nie widziałeś cen dobrej herbaty w herbaciarniach
    - zacząłbyś wszystkich herbaciarzy podejrzewać o czajenie się za rogiem
    w celach rabunkowych ;)

    > c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    Zdelegalizuj alkohol, grypę oraz bezsenność.

    > d) niewinni składający się do NFZ na leczenie takiego osobnika

    Zdelegalizuj wszelkie niezdrowe jedzenie oraz brak ruchu.

    > I to jest powód, dla którego kurde nijak nie można tej selekcji pozostawić
    > całkiem samopas.

    Ja bym jeszcze zdelegalizował głupków, którzy uważają, że zakazami można
    zbawić świat ;)