  • Data: 2009-02-04 17:58:22
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MM pisze:
    > I co dalej? Ano nic, znudził nam się ten sport.

    Ukuliśmy nawet takie powiedzonko: "Alkohol? To dla nastolatków." :))
    Oczywiście nikt z nas nie był nigdy na żadnych odwyku ani się nie
    odzwyczajał od picia. Po prostu przestaliśmy bo nam się znudziło i
    mieliśmy ciekawsze zajęcia.

    Nie mam żadnego złudzenia, że uchronienie mojego syna od uzależnienia
    będzie zależało ode mnie a nie zakazów prawnych. Młody i tak zawsze
    zdobędzie alkohol czy narkotyki jeśli będzie chciał, bo sam to robiłem i
    wiem do jakiego poświęcenia i kreatywności można się posunąć.
    Jednocześnie jestem pewny, że odpowiednio wychowując dzieci można je
    uchronić od uzależnienia choćby za rogiem rozdawano narkotyki za darmo.

    --
    pzdr