  • Data: 2009-02-04 17:39:31
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > No i? Jednak dzięki walce z tym zjawiskiem, jest ono w miarę minimalizowane.

    Naiwnyś jak dziecko.

    > A bierzesz? Jak tak, to tylko mogę cię pochwalić. Widząc twoje podejście i
    > owszem, milusio, że bierzesz.

    Znaczy się ty co, hare-krishna? Ani kawy? Ani herbaty? Ani nic?

    Przecież to też może uzależnić... A jakie są skutki jak ktoś sobie zrobi
    ekstra-mocną yerba-mate...

    > Skąd te dane?

    GUS?

    > Nie wstawiam. Zgadzałem się z tym, że powinien zostać zlikwidowany. Niestety
    > nie idzie to zbytnio :( Jednak to nie argument za narkotykami.

    Narkotyków nie będzie. Alkoholu nie będzie. W ogóle niczego nie będzie ;->

    (i już wiemy, co aktualnie porabia Kononowicz ;)