  • 1. Data: 2006-02-20 11:43:30
    Temat: Domena .info
    Od: "Mariusz M" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczące praw do domeny .info
    Problem wygląda w ten sposób, że ponad rok temu wykupiłem domenę
    "nazwa".info
    Ostatnio przedłużyłem ją na kolejne 2 lata.
    Niedawno pojawiła się duża firma, która zaczęła wykupywać domeny o tej
    samej nazwie .pl, .com.pl

    Czy ta firma może w jakiś sposób odebrać mi moją domenę?

    Z góry dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2006-02-20 11:59:43
    Temat: Re: Domena .info
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

> [...]
    > Ostatnio przedłużyłem ją na kolejne 2 lata.
    > Niedawno pojawiła się duża firma, która zaczęła wykupywać domeny o tej

    nie może (?)
    zbyt ogólnie brzmi reklamamajtek.info

    zyga

  • 3. Data: 2006-02-20 12:40:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 12:43:30 +0100, Mariusz M napisał(a):

    > Czy ta firma może w jakiś sposób odebrać mi moją domenę?

    Nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-02-20 13:22:21
    Od: "Mariusz M" <m...@g...pl>

    Dnia 20-02-2006 o 13:40:23 scream <n...@p...pl> napisał:

    > Nie.

    Niektórzy mówią, że NIE - niektórzy, że TAK. :)

    Nazwa domeny nie ma nic wspólnego z nazwą działalności. Nie jest zgłoszona
    do Urzędu Patentowego.

    Z drugiej strony: byłem pierwszy, wykupując domenę nie działałem w złej
    wierze i na szkode tej drugiej firmy (nikt jeszcze wtedy o nich nie
    wiedział)

    Ma ktoś może namiary na jakieś dokumenty w internecie, które mógłbym
    poczytać?

    MM

  • 5. Data: 2006-02-20 13:50:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 14:22:21 +0100, Mariusz M napisał(a):

    > Niektórzy mówią, że NIE - niektórzy, że TAK. :)

    Ci którzy mówią, że tak, najwidoczniej nie wiedzą o czym mówią. TLD takimi
    jak .com czy .info zarządza ICANN a ich mało obchodzić będą pretensje
    jakiejś polskiej firemki, która wykupiła sobie jakieśtam domeny i chce mieć
    ich jeszcze więcej. Prosty przykład - poczytaj ile czasu trwała i jak się
    zakończyła batalia o odebranie praw do domeny sex.com :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-02-20 14:22:39
    Od: "Mariusz M" <m...@g...pl>

    Dnia 20-02-2006 o 14:50:30 scream <n...@p...pl> napisał:

> [...]
    > jak .com czy .info zarządza ICANN a ich mało obchodzić będą pretensje
    > jakiejś polskiej firemki, która wykupiła sobie jakieśtam domeny i chce

    To nie jakaś tam firemka tylko bank :>
    I nie polski :>

    MM

  • 7. Data: 2006-02-20 17:05:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 15:22:39 +0100, Mariusz M napisał(a):

    > To nie jakaś tam firemka tylko bank :>
    > I nie polski :>

    Nie ma znaczenia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-02-21 11:34:49
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "Mariusz M" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    | To nie jakaś tam firemka tylko bank :>
    | I nie polski :>
    |
    | MM

    Wystaw na sprzedaz np na sedo.com :)))) moze uda ci sie uzyskac nawet wiecej
    kasy :D

    p.