  • 1. Data: 2006-02-20 10:45:15
    Temat: Zamiana czesci dzialki budowlanej
    Od: "RTJ" <r...@p...com>

    Witam!

    Mam pytanie - jak zrobic cos takiego (o ile sie da):
    W tej chwili sytuacja wyglada tak:
    http://www.rtj-foto.com/dzialka/dzialka1.jpg

    czyli jak widac moja dzialka budowlana jest delikatnie mowiac
    "nieregularna", chcialbym sie z sasiadem zamienic fragmentem
    dzialki, co wyjdzie nam obu na dobre, aby bylo tak:

    http://www.rtj-foto.com/dzialka/dzialka2.jpg

    i teraz jest pytanie do grupowiczow - jak to zrobic, czy sie da,
    jakie moga byc koszty takiej operacji.
    Glownie chodzi o to, ze nawet nie wiem gdzie sie najpierw zwrocic,
    czy do jakiegos urzedu, czy co...

    Z gory dziekuje za wszelkie wskazówki i praktyczne porady!

    Romek
    => http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

  • 2. Data: 2006-02-20 10:56:33
    Temat: Re: Zamiana czesci dzialki budowlanej
    Od: " b" <b...@g...pl>

    RTJ <r...@p...com> napisał(a):

    > i teraz jest pytanie do grupowiczow - jak to zrobic, czy sie da,
    > jakie moga byc koszty takiej operacji.
    > Glownie chodzi o to, ze nawet nie wiem gdzie sie najpierw zwrocic,
    > czy do jakiegos urzedu, czy co...

    1. Do geodety, coby zrobił mapę podziału
    2. Do Właściwego Urzędu Gminy - coby zatwierdzili podział.
    3. Do notariusza, coby zamienić działki.

    Koszty geodety w zależności od warunków miejscowych, koszty notarialne w
    zależności od wartości, domniemywam, że wartość niska, więc około 1000 PLN
    wrazz z opłatami sądowymi: 100 PLN taksa + 200 PLN wniosek + ok 100 PLN za
    odpisy, to wszystko + 22% VAT, opłaty sądowe (nowe) 200+200 (wpisy własności)
    i 60 + 60 (odłączenia z KW)

    b.