  • 1. Data: 2006-02-20 11:25:06
    Temat: Germanos a gwarancja
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Witam,

    Po 1,5 roku użytkowani popsuł mi się telefon SonyEricsson. W karcie
    gwarancyjnej napisane jest że gwarancja wynosi 1 rok.
    No i tej wersji trzyma się sprzedawca czyli Germanos. Kazali mi zrobić
    ekspertyzę na mój koszt, aby ustalić czy usterka nie powstała z mojej winy.
    Ekspertyza kosztuje 20zł netto. Czy jak ją zrobię i się okaże że usterka
    powstała nie z mojej winy to Germanos powinien mi zwrócić pieniądze za
    ekspertyzę?

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-03-01 03:37:09
    Temat: Re: Germanos a gwarancja
    Od: "waros" <w...@w...pl>

> [...]
    > Ekspertyza kosztuje 20zł netto. Czy jak ją zrobię i się okaże że usterka
    > powstała nie z mojej winy to Germanos powinien mi zwrócić pieniądze za

    zamówiłem taksówkę
    taksówkarz powiedział że kurs do miejsca X będzie kosztował 100zł
    ja mam 20 zł jak to zrobić aby taksiarz jednak mnie zawiózł na miejsce?

    a tak na powaznie
    chłopie skąd ty żeś sie urwał?
    gwarancja miała rok?
    minął rok?
    chcesz złamać umowę?
    teraz daj ten telefon dziecku lub psu zależy co tam masz, do zabawy
    koniec odpowiedzi
    varos