  • 11. Data: 2003-02-07 09:33:48
    Temat: Re: Dochodzenie dlugu
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, February 07, 2003 10:28 AM
    Subject: Re: Dochodzenie dlugu

    : Art. 123 par. 1 pkt 2

    słowa tam nie ma o przedłużaniu ;-)

  • 12. Data: 2003-02-07 09:50:14
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > : Art. 123 par. 1 pkt 2
    >
    > słowa tam nie ma o przedłużaniu ;-)

    Można go wydłużyć. Jeżeli bieg przedawnienia przerywa się jest to chyba
    jednoznaczne z przedłużeniem terminu roszczenia.
    Myśle, że to wystarczy jako wyjaśnienie.

    Tomek

  • 13. Data: 2003-02-07 09:56:54
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 14. Data: 2003-02-07 10:11:12
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > dla mnie nie jest (wiem, że się czepiam),
    > co innego przedłużenie, co innego przerwanie i rozpoczęcie biegu na nowo

    Tak jak całe prawo może to być niejasne. To nie jest rozpoczęcie biegu
    terminu roszczenia na nowo a zawieszenie. Niestety nie wiem jak to wygłada
    czasowo, ale mamy czas na wniesienie sprawy do sądu, uzyskania nakazu
    zapłaty, a potem egzekucji. A na to wystarczy 6 miesięcy.

    Pzdr
    Tomek

  • 15. Data: 2003-02-07 10:18:51
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > i co tak zawsze wychodzi?
    > daj dane jakiegoś klienta, mam kilka pomysłów jak sięprzed tym wybronić,
    > zobaczę czy działają :-))))
    >
    > pozdrowienia

    Nie bardzo rozumiem...

    Tomek

  • 16. Data: 2003-02-07 10:19:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Tak jak całe prawo może to być niejasne. To nie jest rozpoczęcie biegu
    : terminu roszczenia na nowo a zawieszenie.

    to nie jest zawieszenie, tylko przerwanie.
    po przerwaniu przedawnienie biegnie od początku

  • 17. Data: 2003-02-07 10:29:38
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 18. Data: 2003-02-07 10:41:12
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    złożonym
    > przez dłużnika w celu oceny, czy moje pomysły na oddalenie pozwu są

    ==================
    PL: Ja sie chetnie z rzeczonymi pomyslami zapoznam. Moze przeniesiemy sie na
    "priva"?

  • 19. Data: 2003-02-07 10:47:17
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    złożonym
    > przez dłużnika w celu oceny, czy moje pomysły na oddalenie pozwu są

    Napisz coś więcej - po której stronie jesteś.
    Jesteś dłużnikiem czy wierzycielem.

    Tomek

  • 20. Data: 2003-02-07 10:48:07
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > PL: Ja sie chetnie z rzeczonymi pomyslami zapoznam. Moze przeniesiemy sie
    na
    > "priva"?

    Zapraszam do siebie na priv

    Tomek