    From: Olgierd <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dobra osobiste psa
    Date: Fri, 20 Feb 2004 22:51:49 +0100

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c15naq$gsi$9@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Moim zdaniem nie.

    Ale mogłeś naruszyć dobra osobiste właściciela psa. Na pewno mniej niż
    gdybyś sfotografował faceta jak się załatwia na śmietniku ale jednak...
    BTW _mój pies_ ma dobra osobiste: to jego kość, jego micha i jego psie
    prawo ugryźć Anormalda B. w dupsko jeśli jeszcze raz do mnie przyjdzie.

    --
    Olgierd
    "Nie można usprawiedliwiać istnienia żadnego państwa o szerszym zakresie