  • 1. Data: 2003-11-20 09:31:49
    Temat: Re: Do psphome - dot. Czarka
    Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

    "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:bpgsoe$43n$2@nemesis.news.tpi.pl...

    ... o niejakim SkRobaku:

    > Nawet nie wiesz ilu ludziom uniemozliwiasz normalne korzystanie z USENETu

    Nie Ty pierwszy dokonujesz swojego odkrycia. Niemniej można go
    świetnie wykorzystać do trenowania retoryki. Dokładnie tak samo,
    jak betonową ścianę do "grania" w tenisa. Chyba nie myślisz, że ze
    ścianą możesz wygrać? ;-) Nie uświadczysz z jej strony zręcznego
    serwisu ani finezyjnego podkręcenia. Zero polotu - jak to ściana.
    Masz natomiast niemal gwarantowaną odpowiedź - jak od ściany.
    Czasami zaskoczy cię jakąś zmyłką, ale to tylko nierówności ściany
    albo niekiedy jakaś dziura, gdy Ci wetnie piłkę (to są te nieliczne
    momenty, gdy ostatnie słowo nie należy do KsRobaka).

    > ps2. Jesli chcesz kontynuowac ta dyskusje to zapraszam na priv, bo widze ze
    > ona nabrala chrakter prywatny a nie publiczny.

    Wolisz ping-ponga i ścianę w piwnicy? W to jeszcze nie grałem.
    Napisz, jak było. ;-)

    > ps3. Ale sie chamski zrobilem no nie ? Kurka az mi sie gupio zrobilo,
    > sorki... obiecuje ze juz nie bede nikomu zwracal uwagi ;P

    To Ty chyba jeszcze prawdziwego chamstwa nie widziałeś. Zwracanie
    uwagi na czyjeś niewłaściwe (Twoim zdaniem, rzecz jasna!) zachowanie
    to (moim zdaniem, rzecz jasna!) nic niewłaściwego.

    --
    Sławek

    P.S. TreneRuj śmiało! ;-)

  • 2. Data: 2003-11-20 09:40:50
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Slawek [am-pm]> miał rację
    <news:bpi1p5$mag$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

    czy moge nieśmiało zarekomendować..?

    ps. co z piwem?

    --
    Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

    http://trener.blog.pl

  • 3. Data: 2003-11-20 09:50:30
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>
    > "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> napisał
    > w wiadomości news:bpgsoe$43n$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > ... o niejakim SkRobaku:
    > Sławek
    >
    > P.S. TreneRuj śmiało! ;-)

    a Ty coś za dupek?
    /|\ [anonim]

  • 4. Data: 2003-11-20 09:54:06
    Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

    "tren R" <t...@s...na.sojusze> zdążył
    (cholercia) zareagować na moją nieopatrznie wysłaną wiadomość
    (news:bpi1vi$10kt$1@news2.ipartners.pl...)

    > czy moge nieśmiało zarekomendować..?

    Też mi się podoba. Pamiętasz definicję trolla samopowtarzalnego? ;-)

    Co do rekomendacji - tym razem z głębokim żalem protestuję.
    Mój tekst wyczerpuje znamiona (zaczerpuje wymiona? zaczynam
    się lekko gubić...) czynu określanego jako prywatne spory.

    Ważna uwaga - wysłałem powyższego posta omyłkowo (jak
    Boga kocham!) również na grupę "pl.soc.prawo" (odpowiadając
    jednocześnie w innym wątku). Posta anulowałem, wysłałem
    ponownie. Jednak ze względu na Twoją reakcję już jakieś
    nieodwracalne fakty w strukturze wątków nastąpiły. Niniejszym
    czuję się zobowiązany do zamieszczenia tego oświadczenia
    również na grupie "prawo".

    CROSSPOINT warning!

    > ps. co z piwem?

    Zaraz odpowiem - na "naszej" grupie.

    --
    Sławek

  • 5. Data: 2003-11-20 10:05:10
    Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

    Tak se z nudów pyknę raz o ścianę...

    "kurskurs":

    > a Ty coś za dupek?

    Całkiem przeciętny, dupku.

    > /|\ [anonim]

    Gall? G.all??? Łał! Spiski! Wszędzie spiski!!!

    --
    Sławek

  • 6. Data: 2003-11-20 10:13:16
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
> [...]

    > czy moge nieśmiało zarekomendować..?
    > ps. co z piwem?
    > Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

    Czy wystarczy napisać, że Trener jest głupi czy trzeba jeszcze
    uzasadnić?? co??
    /|\ [anonim]
    --
    rekomenduję całość na prywatną stronę PSPhome
    zezwalam na skopiowanie powyższego posta w całości. :-)

  • 7. Data: 2003-11-20 10:13:23
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <kurskurs> miał rację
    <news:bpi2l5$9he$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

    > a Ty coś za dupek?
    > /|\ [anonim]

    netnum: 195.116.153.0 - 195.116.155.255
    netname: IPL-KRAKOW
    ^^^^^^^^^^

    --
    Na końcu swojego życia pomyślisz sobie, w jaki sposób mogłeś przeżyć
    każdy miniony dzień. Wtedy jednak nie będziesz mógł cofnąć czasu.

    Marek Aureliusz

  • 8. Data: 2003-11-20 10:19:44
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

    > "kurskurs":

    > Tak se z nudów pyknę raz o ścianę...
    > Całkiem przeciętny, dupku.
    > Gall? G.all??? Łał! Spiski! Wszędzie spiski!!!
    > Sławek

    Przeciętny dupek - to żałosne.
    /|\ [anonim]

  • 9. Data: 2003-11-20 10:24:20
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

  • 10. Data: 2003-11-20 10:32:19
    Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

    Użytkownik ... nieistotne jaki. Co napisał, to też nieistotne.
    Chyba coś o sobie:

    > Przeciętny dupek - to żałosne.
    > /|\ [anonim]

    Najciekawszy jest ten podwójny rykoszet. Ale dość
    tej pustej zabawy i pykania o ścianę.

    --
    Sławek