  • 1. Data: 2003-11-20 08:58:37
    Temat: Prawo spadkowe -S.O.S.
    Od: " Malkosia" <m...@g...pl>

    Postaram się po którce przedstawić moją sytuację:

    - Jest 4 rodzeństwa
    - umarł jeden z braci, na którego był zapisany cały majątek po nieżyjących
    już rodzicach
    - 12.12.2003 mija 6 miesięcy od smierci wspomnianego brata
    - moja matka jest jedną z 4 tego rodzeństwa, założyła sprawę spadkową, ale na
    żadną rozprawe się nie stawiła z powodu pobytu w szpitalu, więc się nie odbyły
    - istnieje prawdopodobieństwo, że moja matka nie dożyje 12.12.2003
    - czy część spadku nalezy jej się z chwilą śmierci brata, czy od terminu
    zatwierdzenia tego przez sąd?
    - czy matka, może notarialnie powołać syna na swojego kwestionariusza, gdyby
    nie dożyła rozprawy?
    - czy sąd będzie honorował takie oświadczenie, gdyby zostało wysłane przed
    rozprawą?

    - polubowne rozwiązanie sprawy przez członków rodziny jest raczej niemożliwe,
    więc wszystko musi odbyć się bardzo formalnie