  • 1. Data: 2003-11-20 08:10:42
    Temat: OEM
    Od: "krzy" <k...@o...pl>

    Hej,

    Chcialbym sie dowiedziec na jakich zasadach mozna nabyc oprogramowanie
    oznaczone OEM.

    Mozecie dac jakis link lub wyjasnic co charakteryzuje ten typ licencji?

    --
    pozdrawiam,
    krzys

  • 2. Data: 2003-11-20 09:32:40
    Temat: Re: OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    krzy rzecze:
    > Chcialbym sie dowiedziec na jakich zasadach mozna nabyc oprogramowanie
    > oznaczone OEM.
    > Mozecie dac jakis link lub wyjasnic co charakteryzuje ten typ licencji?

    To nie jest żaden typ licencji.
    Umowe OEM jest - w przypadku o jakim mówisz - mową pomiędzy dystrybutorem sprzętu
    i producentem oprogramowania.
    Klienta nic ona nie obchodzi.
    Kupujesz oprogramowanie i tyle.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 3. Data: 2003-11-20 09:43:33
    Od: "Sierp" <spam@nołspamsierp.net>

    > Umowe OEM jest - w przypadku o jakim mówisz - mową pomiędzy
    > dystrybutorem sprzętu i producentem oprogramowania.
    > Klienta nic ona nie obchodzi.

    alez obchodzi - o ile pamietam np. w windowsie jezeli kupujesz
    produkt OEM i masz z nim problem, to dzwonisz nie do M$, a do
    dystrybutora oprogramowania wlasnie

    Sierp

  • 4. Data: 2003-11-20 09:44:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sierp rzecze:
    > alez obchodzi - o ile pamietam np. w windowsie jezeli kupujesz
    > produkt OEM i masz z nim problem, to dzwonisz nie do M$, a do
    > dystrybutora oprogramowania wlasnie

    No tak - ale Ty mówisz o różniach w obsłudze produktu, a ja o samej
    licencji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 5. Data: 2003-11-20 14:09:41
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "krzy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chcialbym sie dowiedziec na jakich zasadach mozna nabyc oprogramowanie
    > oznaczone OEM.
    >
    > Mozecie dac jakis link lub wyjasnic co charakteryzuje ten typ licencji?

    Najprościej by było gdybyś wykazał odrobinę inwencji
    i w wyszukiwarkę wpisał - oem+zasady+licencji
    u mnie "wypluło" m.in. to:
    http://www.microsoft.com/poland/piratnie/faq_2.htm
    http://www.microsoft.com/poland/oem/legalne/umowa.ht
    Co prawda Microsoft ma inne niż Arek zdanie na ten
    temat, ale wybór należy do Ciebie. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 6. Data: 2003-11-20 15:13:25
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bpi1ne$4he$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > To nie jest żaden typ licencji.
    > Umowe OEM jest - w przypadku o jakim mówisz - mową pomiędzy dystrybutorem

    Odpowiedzi buzdygana są wytworem jego chorej wyobraźni i nie mają żadnego
    odniesienia do rzeczywistości.
    Stosowanie się do jego wypowiedzi tylko na własną odpowiedzialność.

  • 7. Data: 2003-11-20 15:19:52
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "krzy" <k...@o...pl> wrote in message news:bphstm$gut$1@news.onet.pl...
    > Hej,
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec na jakich zasadach mozna nabyc oprogramowanie
    > oznaczone OEM.
    >
    > Mozecie dac jakis link lub wyjasnic co charakteryzuje ten typ licencji?

    Tu masz umowę od strony sprzedawcy.
    http://www.microsoft.com/poland/oem/legalne/umowa.ht

  • 8. Data: 2003-11-20 15:28:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Odpowiedzi buzdygana są wytworem jego chorej wyobraźni i nie mają żadnego
    > odniesienia do rzeczywistości.
    > Stosowanie się do jego wypowiedzi tylko na własną odpowiedzialność.

    A to wyżej powiedział "odważny" anonim...

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 9. Data: 2003-11-21 15:07:46
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Arek wrote:

    > poilkj rzecze:
    >
    > A to wyżej powiedział "odważny" anonim...
    >
    > Arek

    Sorry, ale mam chyba wadę wzroku - nie widzę nazwiska w podpisie

  • 10. Data: 2003-11-21 16:11:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jureq rzecze:
    > Sorry, ale mam chyba wadę wzroku - nie widzę nazwiska w podpisie

    Tu wszystko o mnie znajdziesz: http://www.elita.pl/arek/o_mnie.html

    Teraz gra?

    pozdrawiam
    Arek