  • 441. Data: 2006-07-29 19:39:40
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > trzymam sie przepisu, ptk 6 owszem dopuszcza mozliwosc strzelanai do
    > podejrzanego o rozboj, ale nie nakazuje, a skoro punkt 3. wyraznie mowi ze
    > jezeli strzal zmeirza do pozbawienia zycia - a w takich warunkach istnieje
    > porazajace prawdopodobienstwoe uraty zycia lub kalectwa - wowczas stzelac
    > nie moze.

    Nie, jesli powolujesz sie na ust. 3, to przyznajesz, ze uzycie broni bylo
    uzasadnione i dopuszczalne, a kwestionujesz jedynie sposob jej uzycia

    ust. 3 - "Użycie broni palnej powinno następować w sposób wyrządzający
    możliwie najmniejszą szkodę osobie, przeciwko której użyto broni palnej"

    Zwroc uwage na ostatnie 5 slow.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 442. Data: 2006-07-29 19:42:32
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > zatrzymac w celu ukarania ale przez sad

    > dlatego mowie ze dopiero wtedy gdy sie zatrzyma, czy dosc istotnie
    > zwolni by zakrecic przed dobra blokada.

    a ja twierdze ze blokada sama w sobie jest debilizmem, a blokada na
    terenie miasta szczegolnie.

    Stwarza ryzyko dla osob postronnych i dlatego nie mozna jej stosowac.

    Pamietajny, ze juz z zalozenia debilki chca konfrontacji z osoba ktora
    podejrzewaja o rozboj.

  • 443. Data: 2006-07-29 19:43:34
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > jezlei policja jedzie za podejrzanym to chyba potrafi ocenic w ktorym
    > kierunku co mistrzu? A po to sa radia by takie informacje przekazywac.
    > Popdobnie mozna to ocenic z powietrza.na tym blokady polegaja.

    Przepraszam, a dlaczego chcesz strzelac, podczas kiedy mozna dojsc
    innymi sposobami bez ryzyka dla osob postronnych.

  • 444. Data: 2006-07-29 19:44:13
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    75.html

    > Panie Przemku R.
    > spróbuj nie zatrzymac się w takiej sytuacji do kontroli podczas blokady w
    > tych krajach:
    > Włochy
    > Francja
    > Austria
    > Niemcy
    > USA
    > bo o krajach typu Wenezuela, Meksyk czy państwach na bliskim wschodzie itp
    > nie wspomnę
    >
    > policja nie wystrzeli 10 kul, opróżnią kilka magazynków
    > powiesz że tam mają też chore prawo?

    no i po co takie glupoty wypisujesz?
    Po pierwszze u nas ucieczka przed policja nie jest nawet przestepstwem
    po drugie nie jest zagrzone kara smierci a po trzecie sa dosc okreslone
    warunki uzycia broni, stad moj post, moim zdaniem uzyto jej w tych
    konretnych warunkach bezprawne.
    (jazda na motocyklu gdzie nikomu facet w momencie strzalu nie zagrazal,
    a strzal zagrazal jego zyciu realnie gdzie kolwiek by go tafili, bo
    wywrotka na scigaczu konczy sie kalectwem lub smiercia co jest baaardzo
    prawdopodobne )
    Co innego nie zgadzac sie z konretnym uchwalonym prawem a co innego nie
    zgadzac sie z bezprawnym dzialaniem.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 445. Data: 2006-07-29 19:44:17
    Temat: Re: policyjne morderstwo (schemat)
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > czyli popelnil przestepstwo z ktorego paragrafu?

    czynna anpasc na policjanta? :> (jesli info o probie staranowania owego
    okaza sie w 100% potwierrdzone)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 446. Data: 2006-07-29 19:45:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Sugerujesz ze wymyslili historyjke z napisem na domu mordercy?

    Sugeruje, ze nie wierze SE, bo ichhistorie sa ubarwione. I moze na tym
    domu jest napis "Agnieszkka juz tutaj nie mieszka" oraz "CHWDP"...

  • 447. Data: 2006-07-29 19:46:00
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Michał Wilk wrote:

    > Nie, jesli powolujesz sie na ust. 3, to przyznajesz, ze uzycie broni bylo
    > uzasadnione i dopuszczalne, a kwestionujesz jedynie sposob jej uzycia

    nie prawda, bo pkt 6nie moze uniewazniac art 28 konstytucji.

    A juz nie moze go un iewazniac debilek milicyjny wg widzimisie.

  • 448. Data: 2006-07-29 19:46:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    inkaso napisał(a):

    > Przepraszam, a dlaczego chcesz strzelac, podczas kiedy mozna dojsc
    > innymi sposobami bez ryzyka dla osob postronnych.

    tu chodzi o naprawde znikoma predkosc, po to tylko by koles zrezygnowal
    z dalszej jazdy z przebita opona.

    P.

  • 449. Data: 2006-07-29 19:47:33
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > czynna anpasc na policjanta? :> (jesli info o probie staranowania owego
    > okaza sie w 100% potwierrdzone)

    napasc w jaki sposob. Przed nadjezdzajace motory nie wybiega sie na
    jezdnie. Tego ucza gdziez w drugiej klasie podstawowki. Pozniej w
    Szczytnie nie ma tego na egzaminach magisterskich.

  • 450. Data: 2006-07-29 19:49:50
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > tu chodzi o naprawde znikoma predkosc, po to tylko by koles zrezygnowal
    > z dalszej jazdy z przebita opona.

    ale skoro z zalozenia jest to bandyta tuz po rabunku, i ma przy sobie
    dluga bron, to czy mozna przewidziec ryzyko strzelaniny? Bp jezeli
    mozna, to jest to ryzyko, narazeia innych, a to juz jest przestepstwem.