  • Data: 2017-10-09 09:04:42
    Temat: Re: Do Liwiusza
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/orcicd$qdd$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > Co za wyjątkowa kultura osobista :(-.
    > W sam raz na biuro prawne reklamujące swoją działalność .

    Abstrahując od tego, co sobą prezentuje ta strona i usługi na niej
    oferowane, to Liwiusz też kulturą nie grzeszy. Kto ma czelność nie
    podzielania jego poglądów, ten zaraz zostaje wyzwany przez niego od
    głupków.
    (wiem, zaraz mnie to spotka, gdzyż Liwiusz ma zapewne wysokie mniemanie
    o swojej kulturze osobistej, z czym ja się nie zgadzam)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675