  • 1. Data: 2017-10-07 14:08:47
    Temat: Do Liwiusza
    Od: "Edelhost" <e...@i...pl>

    www.edelhost.pl
    Na tym temacie mozesz mnie w dupe pocalowac.

    E.

  • 2. Data: 2017-10-08 08:36:52
    Temat: Re: Do Liwiusza
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Edelhost" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > www.edelhost.pl
    > Na tym temacie mozesz mnie w dupe pocalowac.

    Co za wyjątkowa kultura osobista :(-.
    W sam raz na biuro prawne reklamujące swoją działalność .

  • 3. Data: 2017-10-08 12:02:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-07 o 14:08, Edelhost pisze:
    > www.edelhost.pl
    > Na tym temacie mozesz mnie w dupe pocalowac.

    Nie mogę, bo masz stronę zjebaną. Widocznie na informatyce znasz się tak
    samo jak na prawie:

    uBlock? zablokował wczytywanie strony

    https://ads.lvbetpartners.com/redirect.aspx?pid=2885
    &bid=2424&lpid=203&nex=7018885_7277701_0hhdgchca

    Powodem zablokowania jest filtr

    ://ads.$domain=~ads.am|~ads.colombiaonline.com|~ads.
    comeon.com|~ads [...]

    Po wyłączeniu blokowania, strona kieruje na...
    https://lvbet.pl

    Strasznyś ignorant, Edelhoście.

    Twoje marzenie, aby ktokolwiek całował cię w twoją brudną zarośniętą
    dupę - z uprzejmości pominę i nie skomentuję.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-10-08 12:03:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-08 o 12:02, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Twoje marzenie, aby ktokolwiek całował cię w twoją brudną zarośniętą
    > dupę - z uprzejmości pominę i nie skomentuję.

    Jest jeszcze śmieszniej - strona chyba została zhakowana i za każdym
    razem przy jej wejściu kieruje do innego reklamodawcy.

    Edelhost jest głupszy niż ustawa przewiduje.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-10-08 12:27:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2017 12:02:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie mogę, bo masz stronę zjebaną. Widocznie na informatyce znasz się tak
    > samo jak na prawie:
    >
    > uBlock? zablokował wczytywanie strony

    No pacz pan, a wczoraj jeszcze działała :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-10-08 13:53:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No pacz pan, a wczoraj jeszcze działała :)

    Sprawdziłem. Ta witryna jest nieosiągalna. Serwer www.edelhost.pl
    potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. ERR_CONNECTION_TIMED_OUT.

    Nie używam uBlock, ale mam kilka innych blokerów reklam. Nie chce mi się
    robić dochodzenia, co blokuje stronę.

  • 7. Data: 2017-10-09 09:04:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > Co za wyjątkowa kultura osobista :(-.
    > W sam raz na biuro prawne reklamujące swoją działalność .

    Abstrahując od tego, co sobą prezentuje ta strona i usługi na niej
    oferowane, to Liwiusz też kulturą nie grzeszy. Kto ma czelność nie
    podzielania jego poglądów, ten zaraz zostaje wyzwany przez niego od
    głupków.
    (wiem, zaraz mnie to spotka, gdzyż Liwiusz ma zapewne wysokie mniemanie
    o swojej kulturze osobistej, z czym ja się nie zgadzam)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2017-10-09 20:40:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-09 o 09:04, Big Jack pisze:
> [...]
    > (wiem, *zaraz mnie to spotka*, gdzyż Liwiusz ma zapewne wysokie mniemanie
    > o swojej kulturze osobistej, z czym ja się nie zgadzam)

    Mylisz się :)

    --
    Liwiusz