  • Data: 2005-05-19 11:30:13
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Martinezz napisał:

    > Po dzisiejszej rozmowie z Urzędem Celnym: powinienem wysłać pismo do
    > Urzędu Celnego że zgadzam sie na zniszczenie baterii a kopie mam wysłać
    > do kancelarii prawnej i oczywiście pokryje wszelkie koszty z tym
    > związane. Powiedziano mi, że teraz to ja musze negocjować z Kancelarią
    > Nokii. Kurcze ale ja nie wiedziałem że to podróbki i w sumie nawet nie
    > zgłosiłem dokumentów do odprawy celnej. Niech sobie biorą te baterie i
    > wysyłają do Chin albo niech je niszczą. Nie wiem teraz jak rozmawiać z
    > adwokatem z kancelarii.

    Wietrząc w tym przypadku spiskową teorię dziejów, sugerowałbym, aby
    żadnego pisma o zniszczeniu nie wysyłać.

    Po pierwsze - skontaktuj się z nadawcą, żeby potwierdził oryginalność
    produktu.
    Po drugie - nie odpowiadaj na żadne zaczepki ze strony kancelarii N.

    Dlasze kroki w zależnmości od wyniku punktu pierwszego.

    Podejrzewam, że baterie te mogły zostać rzeczywiście wyprodukowane jako
    oryginalne, tylko polskie przedstawicielstow N. na tym by nic nie
    zarobiło, stąd cały problem.

    M.