  • Data: 2005-05-20 15:13:09
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: love <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Martinezz wrote:
    > Witam
    >
    > Po dzisiejszej rozmowie z Urzędem Celnym: powinienem wysłać pismo do
    > Urzędu Celnego że zgadzam sie na zniszczenie baterii a kopie mam wysłać
    > do kancelarii prawnej i oczywiście pokryje wszelkie koszty z tym
    > związane.

    Zajmij pozycje obronna i niech oni sami dokonuja ruchow.

    > Powiedziano mi, że teraz to ja musze negocjować z Kancelarią
    > Nokii.

    Udokumentuj to koniecznie! I dyscyplinarka dla kierownika!

    > Kurcze ale ja nie wiedziałem że to podróbki

    Gdzie jest DOWOD? Wodza Cie za nos jak dziecko.

    > i w sumie nawet nie
    > zgłosiłem dokumentów do odprawy celnej. Niech sobie biorą te baterie i
    > wysyłają do Chin albo niech je niszczą. Nie wiem teraz jak rozmawiać z
    > adwokatem z kancelarii.

    Zaproponuj 14 tysiecy zwrotu Twoich kosztow ich NIELEGALNEJ interwencji.
    A jak nie, to naglosnisz te KRYMINALNA sprawe. Kryminalna po stronie N i
    adwokatow.