  • Data: 2005-05-20 13:31:08
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: gogo <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Martinezz napisał(a):
    > Witam
    >
    > Moja sprawa z importem jest cholernie ciężka wg. prawnika. Oczywiście
    > nie składałem żadnych dokumentów odnośnie pozwolenia do obrotu tymi
    > bateriami ale naruszyłem prawo własności intelektualnej i z tego tytułu
    > będe musiał zapłacić kare. To co proponuje mi kancelaria prawna z Nokii
    > to słuszne wyjście czyli zniszczenie baterii i wszelkie konsekwencje
    > finansowe oraz opłata za kancelarie w wysokości 7000 zł. Może się uda
    > utargować troche z tej sumy.
    > To się wszystko kupy nie trzyma. Jeśli np. mojemu sąsiadowi którego nie
> [...]
    Ale z Ciebie mazgaj. Weś się w garść i odpowiedz sobie na podstawowe
    putanie :
    Kto jest w tej chwili właścicielem tej przesyłki?
    Czy Ty , czy może nadawca w dalszym ciągu ?
    Jeżeli towar jest wadliwy, to odbiorca ma zawsze prawo zwrotu.
    Zamawiałeś baterie prawdziwe, przyszły podrobione. Prawo własności
    intelektualnej naruszył (albo i nie) producent i ewentualnie sprzedawca.
    Nabywca nie!!! Co więcej nabywca jakby tu jest ofiarą.

    pozdrawiam