  • Data: 2005-05-20 14:57:48
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: love <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:d6fc75$6b9$1@inews.gazeta.pl...

    > nie

    > naruszyć

    Handlowiec nie narusza znaku towarowego, chyba ze bedzie czescia szajki
    produkujacej i rozprowadzajacej jednoczesnie.

    Nie mamy pewnosci czy towar nie jest kupiony legalnie w Chinach. Ciezar
    dowodowy spoczywa na Urzedzie Celnym. N. nawet nie ma tu nic do gadania.
    Chyba ze chca formalnie przystapic do akcji.

    > Bo ja wiem. Jakby oryginalne baterie zakupił od osoby nieuprawnionej, to
    > mu mogą .... Umowy ograniczające rynki zbytuy, to umowy cywilnoprawne i
    > nie podlegają ściganiu karnemu.

    malo tego. Pewnie do tego sa niewazne jako proba monopolizacji rynku w
    Polsce. Skoro N. sprzedaje oficjalnie w Chianch, to masz prawo to
    sprowadzic poza ich kontrola dystrybucji.