  • Data: 2005-05-20 15:19:37
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: "Gustaw H." <no_spam@no_domain.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 May 2005 15:16:11 +0200, Martinezz <m...@o...pl> wrote:

    > Witam
    >
    > Moja sprawa z importem jest cholernie ciężka wg. prawnika. Oczywiście
    > nie składałem żadnych dokumentów odnośnie pozwolenia do obrotu tymi
    > bateriami ale naruszyłem prawo własności intelektualnej i z tego tytułu
    > będe musiał zapłacić kare. To co proponuje mi kancelaria prawna z Nokii
    > to słuszne wyjście czyli zniszczenie baterii i wszelkie konsekwencje
    > finansowe oraz opłata za kancelarie w wysokości 7000 zł. Może się uda
    > utargować troche z tej sumy.
    > To się wszystko kupy nie trzyma. Jeśli np. mojemu sąsiadowi którego nie
> [...]

    może ciężka bo to kiepski prawnik. może dlatego jest tylko prawnikiem i
    nie dostał się na żadną aplikację i dlatego nie jest np. adwokatem, radcą
    prawnym albo notariuszem. poszukaj kogoś lepszego, kto nie zacznie od tego
    ,że powie ci "ciężka sprawa".

    ktoś cię wkręca i to ewidentnie i zaciera przy tym ręce że trafił na
    frajera. przesyłki NIE ODEBRAŁEŚ więc de facto nic nie zostało wprowadzone
    do obrotu. nie zamawiałeś, więc nie jesteś zamawiającym. jeśli masz
    jakikolwiek dokument zamówienia - to chyba jest tam napisane co
    zamawiałeś, czyli baterie NOKIA a nie ich podróbki. ja wiem, że na ludzi
    telefon od kancelarii adwokackiej działa, ale nie przesadzajmy. jeśli nie
    podejmiesz żadnych dalszych nierozsądnych działań to można ci... wiesz co.
    daruj sobie dalsze dzwonienie gdziekolwiek, wysyłanie pism i tak dalej.
    nie wiem dlaczego i na jakiej zasadzie jakakolwiek kancelaria wtrąca się
    do przesyłki adresowanej do ciebie, w jaki sposób weszła w posiadanie
    twoich danych osobowych. ale skoro przesyłki nie zamawiałeś albo zawartość
    jest niezgodna z zamówieniem to żeby mieć święty spokój zgłoś się na
    policję i donieś, że przesłano ci towar niezgodny z zamówieniem. a jeśli
    nie zamawiałeś tow ogóle nie wiem po co komukolwiek cokolwiek odpisujesz.

    OPERA --