  • Data: 2003-10-30 09:48:36
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bnqlo8$be7$1@atlantis.news.tpi.pl

    > (Ciach dywagacje sprzętowe i inne)
    > Problem leży w tym, że ludzie ci zostali oszukani, a wspówinny
    > oszustwa nie przyznaje się do tego.

    Oszukani na pewno, ale czy przez TPSA?. Nie zagłębiałem
    się w temat gdyż używając połączenia przez TV Kablowe
    nie jestem "zagrożony". Gdy kiedyś używałem modemu
    telefonicznego *świadomie* wyraziłem na coś zgodę na
    którejś ze stron www i gdy modem zaczął "trzeszczeć"
    tak jak to robi łącząc się, *wyrwałem* sznur z gniazdka.
    Na rachunku z TPSA były jednak dwa impulsy połączeń
    międzynarodowych z jakąś piękną egzotyczną wyspą. :)
    Rozumiem, że nijak się mają te dwa impulsy do 16 000 zł,
    ale ja nie miałem do nikogo pretensji gdyż uważałem to
    za frycowe.

    Nie pomyśl iż bronię TPSA, nie, nie bronię jej i co
    więcej *nie lubię jej* . Sądzę nawet, że dużo jest
    prawdy w tym sloganie:
    *TPSA - to piękna rzecz okradać*

    > Bo nie sądzę, żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach, nawem nie wiem jak
    > napalony, decydował się na oglądanie "gołych dup" za 16 000
    > zł/miesiąc.

    To trzeba być *zboczonym* aby na to iść. Przecież
    za ułamek tej kwoty można zamówić panienki do
    domu i ewentualnie mieć to w real'u. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Odwaga bywa postrachem dla śmierci -