  • Data: 2003-10-30 11:30:32
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że za to nie zapłaciłeś...

    Zapłaciłem, bo kwota nie była duża;
    Najciekawsza była odpowiedź na reklamację z żądaniem billingu i
    wyjaśnieniem.
    Odpowiedź wyglądała na pisaną "w związku..." czyli nie pełny szymel - i
    stwierdzała, że linia była sprawna (nie twierdziłem, że nie była) a
    reklamacja połaczeń z 0.700 jest niezasadna (takich połaczeń nie było na
    wykazie, więc ich nie reklamowałem - były z komórkami, stacjonarnymi i
    międzymiastowymi oraz internetem (w tym czasie miałem podpiete neo /na
    zablokowanej linii/ modem nie był fizycznie podłaczony).

    Pzdr: Catbert, EHRM