  • Data: 2003-10-30 20:47:07
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik matoosalem napisał:
    > a niby gdzie jest dowod tego zamowienia?? niby podpis elektroniczny???

    dowód tego zamówienia to połączenia wykonane z jego numeru

    może mi powiesz, że za normalne dzownienie tez nie będziesz płacić, bo
    nikt Cie nie spisuje z dowodu przed wykonaniem telefonu?

    > nie tylko strony pornograficzne zawieraja dialery, chocby wiele linkow
    > podawanych na newsach zawiera dialery, choc (...) tam mozna zobaczyc

    i co w związku z tym?

    > czyli sasiad ma 99,9... szans na wygrana, zgodnie z tym co piszesz ponizej, ze
    > sprawa wygrana to sprawa wygrana przez abonenta

    chyba masz problemy z czytaniem
    sprawe wygra TPSA i jest to pewne jak w banku

    Weiss rozdmuchał sprawe w Radiu Zet, wszyscy podniecili sie, że zarobią
    na tym troche kasy.. pare tysięcy ludzi pobiegło z pozwami do sądów, z
    czego wygrało _kilka_ osób, a reszta musiała normalnie płacić + odsetki
    + koszty sądowe..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl