  • Data: 2003-10-30 10:50:10
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo widzisz, nie ma w 100% skutecznej metody uchronienia się od tego
    > rodzaju nadużyć, oprócz jednej - zablokowania tego typu połączeń w
    > centrali. IMO powinny być domyślnie zablokowane, a osoba chcąca je
    > odblokować powinna dostawać dokładne informacje z czym się to wiąże i
    > jakie mogą być zagrożenia. Wówczas nie mogła by mieć do nikogo
    > pretensji. Ale jest jak jest, widać tepsie bardziej się opłaca
    > procesować i użerać z wkur... klientami, mając w głebokim poważaniu
    > własne dobre imię, niż wprowadzić takie rozwiązania.

    Zablokowanie połaczeń równiez nie jest skuteczne.
    Jestem w posiadaniu rachunku za okres, w którym numer był zablokowany do
    poł. wychodzących, a pomimo tego naliczono różne połaczenia - akurat nie
    0-700.., tylko zwykłe.
    Rzecznik TPSA podobno wypowiedział sie, że za włamania na serwery i
    zmiany stanu kont firma nie będzie odpowiadać.

    PZdr: Catbert. EHRM