  • Data: 2003-10-30 09:30:03
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bnqlv4.2b8.1@p.i.k.i...
    > Bardzo lubię żartować (podobnie jak Leszek), ale tak aby
    > nie robić żartów z pogrzebu (tak jak Leszek :) ) Temat
    > jest poważny i taka należy się odpowiedź. Nie żartowałem!.
    (Ciach dywagacje sprzętowe i inne)
    Problem leży w tym, że ludzie ci zostali oszukani, a wspówinny
    oszustwa nie przyznaje się do tego.
    Bo nie sądzę, żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach, nawem nie wiem jak
    napalony, decydował się na oglądanie "gołych dup" za 16 000
    zł/miesiąc.

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"