  • Data: 2003-10-30 08:34:27
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bnqgl5$fmu$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Nie wiem, żartujesz czy nie?
    > Zwracam jednak uwagę, że nie zawsze masz dostęp do płytki.

    Bardzo lubię żartować (podobnie jak Leszek), ale tak aby
    nie robić żartów z pogrzebu (tak jak Leszek :) ) Temat
    jest poważny i taka należy się odpowiedź. Nie żartowałem!.
    Jeśli nie masz oryginalnej płytki_dyskietki z potrzebnym Ci
    soft'em to *powinno się* iść po niego na stronę producenta
    danego sprzętu lub na stronę polskiego dystrybutora tegoż
    sprzętu.

    > Jak napisałem - nie miała. A jeśli udało im się (na chwilę, co prawda)
    > oszukać osobę "oblataną" w sprzęcie, to co mówić o "szarym"
    > użytkowniku?

    Hmm, tzn., że gdy "świeży" kierowca rozjedzie kogoś
    na pasach to powinien odpowiadać z innego paragrafu
    niż "stary" kierowca?. Ja nie umiem jeździć na nartach
    więc się w góry nie wybieram, a ona powinna czytać
    np. wyłącznie www.wp.pl. ( na początek aż "się oblata")

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Chcesz mieć wroga, zrób komuś przysługę."