  • 21. Data: 2004-11-14 11:23:31
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "IPZ" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cn5u3v$bk0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Moze ktos wie czy moge reklamowac ten rachunek.
    > Czy sa szanse w takim przypadku w starciu z tpsa ?

    Zerowe zwłaszcza ze za darmo możesz sciagnac ze strony TPSA antydialer i
    bezpłatnie mozesz zablokowac 0700 i 0300. Generalnie dlaczego TPSA mialaby
    placic za to, ze Tobie nie chciało sie zabezpieczyć komputera, ani nawet
    przeczytac uwaznie w co klikasz.

    HaNkA

  • 22. Data: 2004-11-14 11:24:24
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: poreba <d...@p...com>

    scream <s...@...pl> popełnił 14 lis 2004 na pl.soc.prawo utwór

    > Z całym szacunkiem, ale pieprzysz bzdury, gdyż takich 'oszukanczych'
    > (samodzwoniących) dialerow juz od dawna sie nie produkuje. Co więcej..
    > _KAŻDY_ dialer (powtarzam - absolutnie każdy) musi przejść przez
    > selekcję TPSA.
    Każdy?! Te od firm Co&Co Ltd. z Wysp różnych świąt również? A jakim prawem?

    > Moja rada jest taka - chciało Ci sie walić konia, wiedziałeś, co robisz,
    Cóż, spec od dialerów wie lepiej po co są numery premium rate, wyłącznie.

    Jeżeli przedpiśca "pieprzy" to SzPan "chili-czy" ponad miarę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2004-11-14 11:24:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> popełnił 13 lis 2004 na pl.soc.prawo utwór

    > Oczywiście. I TP SA nie ma żadnych praw do żądania od Ciebie kwoty
    > za te wyłudzone impulsy.
    Ja mam identyczny problem. Zadzwoniłem na komórkę kolegi,
    i TPSA chce teraz ode mnie kasę za te połączenie.
    Nie wiedziałem że to tak drogo, nie wiedziałem nawet,
    że ten numer to komórka.
    Było to zatem bez mojej zgody, no bo jakbym wiedział że to tyle kosztuje
    tobym zawołał go przez okno.
    Gdzie się poskarżyć na wyłudzenie ze strony TPSA, drogie Bravo?
    ;) MSPANC

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2004-11-14 11:41:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> popełnił 14 lis 2004 na pl.soc.prawo utwór

    > O proszę jak jeszcze głupa rżnie !
    Może szanowny kolega nie-anonim Arek Byzdycośtam pozostawi
    wybór poziomu intelektualnego partnerów seksualnych kolegi
    Krzyka jego prywatną sprawą i nie uzywa słuw wulgarnych w
    miejscu publicznym?

    A dla czytających usenet, nawet ni od dawna, poglądy i bezpośrednie
    zainteresowanie screama w sprawę dialerów, on sam są znane, przecież.

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2004-11-14 12:39:18
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości
    >No chyba, żeby wprowadzić zasadę domyślnego blokowania połączeń
    międzynarodowych (choć do 0700 powinno to być).:-)

    Tak samo powinny być domyślnie pozamykane te knajpy, które stoją przy
    płatnych autostradach.
    Ja ostatnio zapłaciłem za przejazd z Katowic do Krakowa i stanąłem po paru
    metrach na cepeenie.
    Sam nie wiem kiedy znalazłem się w pobliskim barze i podano mi dużą
    golonke, frytki, surówke i flaszke wódki.
    Okazało się, że teraz beszczelnie chcą, abym zapłacił za to co niby
    zjadłem.
    Będę sie odwoływał do dyrekcji tej autostrady, bo nie może tak być, że
    człowiek przejdzie się dwa kroki, coś niby zje a potem chcą kupe kasy! A
    skąd ja mam wiedzieć ile to kosztuje a przecież na bramce pisze 5 zł!

    vertret

  • 26. Data: 2004-11-14 12:57:45
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    LOL.:-)

  • 27. Data: 2004-11-14 13:06:25
    Od: scream <s...@...pl>

    Arek wrote:
    > Bo "Arek" jest powszechnie znany, a jeśli ktoś nie zna to służy swoją
    > stroną - www.elita.pl/arek - natomiast "scream" to tchórzliwy anonim,
    > który ukrywa swoją tożsamość.
    > I sądząc po jego głodnych gadkach w sprawie dialerów może być jednym z
    > tych dialerowych oszustów.

    no jestem, a raczej byłem, i nie żadnym oszustem - bo pracowałem
    uczciwie, odprowadzałem podatki od tej działalności i żaden urząd się do
    tego nie przyczepił.. to co Ty robisz, to jest zwykłe pomówienie

    pozatym nie widzę potrzeby aby ujawniać tu swoje imię i nazwisko

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 28. Data: 2004-11-14 13:07:10
    Od: scream <s...@...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:
    > A jeśli to był dialer zagraniczny - taki autoryzacji u nas nie podlega,
    > a może łączyć się z numerem np. na Wyspach Fidżi lub Karaibach. Wtedy
    > TPSA nic nie może zrobić.

    tak, masz rację :) Myślałem, że autorowi wątku chodzi o polski dialer

  • 29. Data: 2004-11-14 13:08:27
    Od: scream <s...@...pl>

    poreba wrote:
    > Każdy?! Te od firm Co&Co Ltd. z Wysp różnych świąt również? A jakim prawem?

    myślałem, że jest mowa o polskim dialerze!

    > Jeżeli przedpiśca "pieprzy" to SzPan "chili-czy" ponad miarę.

    tyle tylko, że przedpiśca pisze 'to co mu sie wydaje', a ja pisze to co
    jest zgodne ze stanem faktycznym :)

  • 30. Data: 2004-11-14 13:09:36
    Od: scream <s...@...pl>

    VERTRET wrote:
    > Będę sie odwoływał do dyrekcji tej autostrady, bo nie może tak być, że
    > człowiek przejdzie się dwa kroki, coś niby zje a potem chcą kupe kasy! A
    > skąd ja mam wiedzieć ile to kosztuje a przecież na bramce pisze 5 zł!

    brawo :) widzę, że ktoś w końcu zrozumiał na czym rzecz polega!!