  • 11. Data: 2005-07-25 20:24:51
    Temat: Re: Detektywi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc2uv0$vt$1@inews.gazeta.pl...

    > facet pale przegina, z wejsciem do czyjegos mieszkania (byl niedawno
    > odcinek, babka strasznie sie darla)
    > juz powinna prokuratura sie tym zajac,

    Ale te programy, to chyba fikcja. Nie oglądam tego, ale jakieś tam
    urywki mi się w oczy rzuciły i gdyby gość faktycznie to tak robił, jak
    jest kręcone, to myślę, że już dawno by siedział - nawet z immunitetem.

  • 12. Data: 2005-07-25 21:17:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:dc2uv0$vt$1@inews.gazeta.pl:

    > a to niby czemu?
    > ps.
    > polecam :
    > ustawa z dnia 6 lipca 2001 roku o uslugach detektywistycznych.

    Zalecam: C/HUMOREX Sensus, 4 tabletki dziennie, po jedzeniu,
    obficie popić, nie przedawkować.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-07-26 14:00:01
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    > Zalecam: C/HUMOREX Sensus, 4 tabletki dziennie, po jedzeniu,
    > obficie popić, nie przedawkować.

    a mozesz swa mysl rozwinac?

  • 14. Data: 2005-07-26 14:01:56
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    > Ale te programy, to chyba fikcja. Nie oglądam tego, ale jakieś tam
    > urywki mi się w oczy rzuciły i gdyby gość faktycznie to tak robił, jak
    > jest kręcone, to myślę, że już dawno by siedział - nawet z immunitetem.

    ten "wjazd" do czyjegos domu nie wygladal na fikcje,

  • 15. Data: 2005-07-26 20:52:29
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Przemysław Rokicki wrote:

    > a mozesz swa mysl rozwinac?

    Coś na uspokojenie, w wersji dla słabszych.

    I dokształ z realiów współżycia społecznego dla bardziej zaawansowanych.

    To ze występuje tam facet który znany jest z określonej funkcji to nie
    oznacza że jest to zapis dokumentalny.
    Jest to normalna fabuła, kręcona z powtórkami i dublami.
    Być moze z naturszczykami, być może wg. autentycznych spraw. Ale fabuła.

    Przecież Ty pojmujesz świat jak jakaś starsza prosta kobieta - bez
    rozróżnienia fabuła - fikcja - realia.

    Pzdr MZ

  • 16. Data: 2005-07-26 20:55:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl> niebacznie
    popelnil news:dc5fl1$4cu$1@inews.gazeta.pl:

    > a mozesz swa mysl rozwinac?
    Skup się.
    Ktoś pyta:
    "Czy Rutkowski ma prawo przychodzić do kogoś z panami w molo"
    ^^^^
    W "molo" rozumiesz? Literówka. Zamiast w "moro" napisał.

    Inny mu na to:
    "Tylko w Sopocie".
    A w Sopocie jest chyba najsłynniejsze w PL molo nadmorskie.

    Dowcip taki. Jak "bambucza".

    PS. Ty wyraziłeś zdziwienie, że tylko w tym Sopocie Rutkowski może.
    Ustawę nawet do czytania zaleciłeś.
    Pewnie babie co sie dopytywala czy pekaes w Zimnej Wodzie staje
    zalecilbys czytanie rozkladu. Trudno, pewnie nie Twoja wina, chociaz
    wstyd - jak to Pawlak do Kargula mawial.

    --
    pozdro
    poreba, teraz dopiero ubawiony

  • 17. Data: 2005-07-27 12:25:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skup się.

    daruj sobie taki ezwroty

    > Ktoś pyta:
    > "Czy Rutkowski ma prawo przychodzić do kogoś z panami w molo"
    > ^^^^
    > W "molo" rozumiesz? Literówka. Zamiast w "moro" napisał.

    literowka.. i co to zmienia?

> [...]
    >
    > Dowcip taki. Jak "bambucza".
    >
    > PS. Ty wyraziłeś zdziwienie, że tylko w tym Sopocie Rutkowski może.

    nie wyrazilem zdziwienia tylko zastanawia mnie czy masz cos ogolnie do
    sopotu czy do mnie
    bo co o mnie myslisz juz pisales, a ja jestem z sopotu z czym nigdy sie na
    tej grupie nie krylem,a ustawe
    polecilem w sekcji PS jako ciekawostke.

    P.

  • 18. Data: 2005-07-27 12:27:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To ze występuje tam facet który znany jest z określonej funkcji to nie
    > oznacza że jest to zapis dokumentalny.

    nie oznacza tez ze nie jest,

    > Jest to normalna fabuła, kręcona z powtórkami i dublami.

    z moich infomracji wynika ze czasem dogrywaja aby bylo pikantniej (chodzi
    glownie o te jego zachowania), ale ogolnie wieskzosc
    jest zywcem krecona

    > Być moze z naturszczykami, być może wg. autentycznych spraw. Ale fabuła.

    potrafisz to udowodnic? czy tak klapiesz byle klapac i ludzi ponizac?

    > Przecież Ty pojmujesz świat jak jakaś starsza prosta kobieta - bez
    > rozróżnienia fabuła - fikcja - realia.

    jw

  • 19. Data: 2005-07-27 14:21:12
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > jest zywcem krecona

    > potrafisz to udowodnic? czy tak klapiesz byle klapac i ludzi ponizac?

    Tak, potrafie udowodnić.

    Pozdrawiam Marcin

  • 20. Data: 2005-07-27 15:06:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>