  • 1. Data: 2005-07-22 09:05:18
    Temat: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: d...@b...gmail.com

    Witam,

    jest sobie klient, na osiedlu tzw. "strzezonym", ktory rergularnie
    'przegina pałkę', godzina 3 w nocy radio na pelny regulator, tzw
    "ochrona" przychodzi go "pouczyc" aby sciszyl muzyke, jednak na wiele to
    sie nie zdaje. Kolejny krok to telefon na policje. Policja oczywiscie
    nie przyjezdza bo komu by sie chcialo ruszyc tylek zeby uciszac
    delikwenta ? Dalej ide do niego osobiscie, delikwent probuje machac
    lapkami mi przed nosem, prosby i grozby nic nie daja. Nie scisza muzyki.
    Ponoc jest jakis przepis ktory egzekwuje mandat w wypadku
    zaklocania ciszy nocnej?. Czy sa ew. jakies inne srodki prawne ktore mozna
    wszczac wobec takiego delikwenta ? Osiedle to wspólnota mieszkaniowa -
    czy ona ma jakieś możliwości prawne aby goscia uciszyc, ew. jakas kara
    finansowa aby pomyslal zanim nastepnym razem zacznie halasowac w srodku
    nocy ?

    pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2005-07-22 09:33:24
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dbqcse$nek$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@b...gmail.com wrote:

> [...]
    > "ochrona" przychodzi go "pouczyc" aby sciszyl muzyke, jednak na wiele to
    > sie nie zdaje. Kolejny krok to telefon na policje. Policja oczywiscie

    Policja oczywiście przyjeżdża, bo ma taki obowiązek. Przyjeżdża
    również SM. Pouczają, wlepiają mandat lub kierują sprawę do Sądu
    Grodzkiego.

    Renata

  • 3. Data: 2005-07-22 12:06:01
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Policja oczywiście przyjeżdża, bo ma taki obowiązek.
    Numer służbowy przyjmującego zgłoszenie. Jak nie przyjedzie - skarga na
    piśmie do przełożonych.
    Fonon

  • 4. Data: 2005-07-22 12:39:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dbqpnl$qqa$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@b...gmail.com wrote:

    > z tym ze to jest male miasteczko pod Warszawa (konkretnie zabki), wiec
    > pozostaje jedynie nasza kochana "Milicja Obywatelska" :-(

    Przecież byłeś u delikwenta osobiście.
    A do Kai: co to znaczy, że w SM jest się anonimowym a na policji nie?

    Renata

  • 5. Data: 2005-07-22 12:43:07
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2005-07-22 12:44:37
    Od: d...@b...gmail.com

  • 7. Data: 2005-07-22 13:36:34
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 12:44:37 +0000 (UTC), d...@b...gmail.com
    <news:dbqpnl$qqa$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > z tym ze to jest male miasteczko pod Warszawa (konkretnie zabki), wiec
    > pozostaje jedynie nasza kochana "Milicja Obywatelska" :-(

    Tam nie ma SM? :-(
    Byłam w Ząbkach na weselu (na działkach). Grali Bayer Full.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-07-22 21:51:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@b...gmail.com> napisał w wiadomości

    Powinna to załatwić Policja, ale warunek, że są pokrzywdzeni. Anonimowo
    się tego zrobić nie da, bo facet musi komuś te ciszę zakłócić. Komuś
    więcej, niż załodze interwencyjnej. Ale możecie sami skierować wniosek o
    ukaranie do Sądu Grodzkiego. Nic nie stoi na przeszkodzie.

  • 9. Data: 2005-07-23 00:37:04
    Od: "¤¤¤ LONGUS ¤¤¤" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > więcej, niż załodze interwencyjnej. Ale możecie sami skierować wniosek o
    > ukaranie do Sądu Grodzkiego. Nic nie stoi na przeszkodzie.

    Ja dodam do powyzszego wariantu jeszcze jedno , iz mozliwe sa w takich
    sprawch dzialania odwetowe i wtedy dopiero zaczynaja sie problemy ...

  • 10. Data: 2005-07-23 10:53:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "¤¤¤ LONGUS ¤¤¤" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dbs3ij$cbn$1@news.onet.pl...

    > Ja dodam do powyzszego wariantu jeszcze jedno , iz mozliwe sa w
    takich
    > sprawch dzialania odwetowe i wtedy dopiero zaczynaja sie problemy ...

    Masz oczywiście racje, ale z drugiej strony, skoro inaczej się nie da.