  • 11. Data: 2002-04-29 07:06:43
    Temat: Re: [Delphi 3] - Programy freeware
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...fm.invalid>

    Wroclawski Qrczak wrote:
    > http://www.borland.pl/delphi/delphi6personal.shtml jest link do
    > licencji. Potwornie długa licencja jest po angielsku. Jeżeli nie znam
    > angielskiego na tyle, żeby czyrać ze zrozumieniem dokumenty prawnicze,
    > to muszę wierzyć na słowo, że nie łamię gdzieś jej zapisów...

    Z drugiej strony jeśli wybierasz Tak lub podpisujesz, to znaczy, że
    wiesz co podpisujesz i dalje jesteś sobie sam winien.
    Jak kupowałem licencję do D5Std z PCWK z zeszłego roku to dostałem z
    fakturą wydrukowaną licencję po polsku i nie było w ogóle problemu.

    Gawron

  • 12. Data: 2002-04-30 13:33:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 26 Apr 2002 20:15:40 +0200), "Adam"
    <f...@f...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Czyli z D6PE mozna zrobic freeware, a z D3 juz nie ? Gdzie sens, gdzie
    >logika :-)

    Bo tamte były edukacyjne conajwyżej (i nie są udostępnione! Nie wiem
    skąd te Twoje twierdzenie! Bywały jako dodatki do czasopism, ale to
    inna bajka).

    >Jest sens kompilowania na wyzszej wersji tylko po to by nikt sie nie
    >czepial?

    Np. taki, że w D6PE nie ma większości rzeczy będących w D3 (np. BDE) i
    niekoniecznie Ci się to uda...

    >Jak odroznic programy skompilowane pod poszczegolnymi wersjami ?

    Da się...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)