  • 1. Data: 2002-04-26 12:35:41
    Temat: Gdzie znajde wzory wypowiedzen?
    Od: "Tomasz Gregorczyk" <t...@p...com.pl>

    Witam.
    Chodzi mi o wypowiedzenia roznego rodzaju umowa.
    Czy obowiazuje jakas specjalna forma ?

    Pozdr
    TG

  • 2. Data: 2002-04-26 14:23:50
    Temat: Re: Gdzie znajde wzory wypowiedzen?
    Od: "mel" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomasz Gregorczyk <t...@p...com.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Chodzi mi o wypowiedzenia roznego rodzaju umowa.
    > Czy obowiazuje jakas specjalna forma ?
    >
    > Pozdr
    > TG

    Nie ma jedengo

  • 3. Data: 2002-04-26 14:34:43
    Od: "przyszły bezropotny prawnik:-)" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomasz Gregorczyk <t...@p...com.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Chodzi mi o wypowiedzenia roznego rodzaju umowa.
> [...]

    Nie ma jednego obowiązującego wzoru ani formularza wypowiedzen umow.
    Zasadniczo jezeli się wypowiada umowę, to w taki sposób w jaki umówiły się
    strony. W przypadku wypowiedzenia umów o pracę należy, dokonac tego na piśmie
    podać przyczynę uzasadniającą wypowiedzenie (atr 30 par.4 KP-przynajmniej na
    razie) i poinformować o prawie do odwołania do sądu pracy w terminie 7 dni
    (art.30 par.5). I wsio. Pozdrawiam.