  • 1. Data: 2002-04-26 14:07:49
    Temat: Bank_a_komornik
    Od: "Arek" <A...@i...net.pl>

    Witam i serdecznie pozdrawiam wszystkich grupowiczow.

    Pisze tu po raz pierwszy i byc moze moje pytanie wyda sie komus lamerskie
    ale ja nie jestem prawnikiem a mam powiedzmy maly problem i byl bym
    wdzieczny za cierpliwosc i za ewentualna pomoc

    Kolo 4 lat temu zkupilem na raty sprzet ( komputer ) kredytowal moj zakup GE
    Capital Bank.
    Poniewaz prowadzilem sam dzialalnosc gospodarcza i nie mialem poza tym
    stalej pracy mialem troszku problemy z regularnym splacaniem kredytu.
    Sytuacja ulegla zmianie w zeszlym roku robota kasa itd ...
    Postanowilem splacic kredyt i udalem sie do banku aby podali mi kwote
    zadluzenia.
    Pani podala mi kwote wplacilem kaske do banku i niby bylo ok.
    Po roku czasu - niespodzianka - komornik - okazuje sie ze mam ok 2000 zadl
    wzgledem GE.
    Pobiegalem troszke od banku do komornika i okazalo sie ze w zeszlym roku
    pani podala mi kwote zadl do dnia disiejszego ( tzn do dnia kiedy sie
    pytalem ) nie uwzgledniajac rat nastepnych.
    Poszlismy z bankiem na ugode oni mi umozyli wiekszosc odsetek karnych ( 90 -
    cio % - ych ) i wycofali komornika a ja wplacilem 1200 zl i znowu niby
    wszystko bylo ok.
    Po miesiacu nastepna niespodzianka - komornik zablokowal moje konto osobiste
    tytulem nie uiszczenia kosztow postepowania egzekucyjnego w wysokosci ponad
    300 zl powolujac sie na jakis art. 45. 2

    I teraz jest pytanie - czy skoro zawarlem z bankiem ugode i bank pokryl (
    nie wiem jak to jest dokladnie ale chyba ) czesc kosztow jakis art. 45. 5 i
    wycofal sprawe od komornika to czy ja powinienem jeszcze zaplacic te 3 setki
    jeli nie to co powinienem zrobic a jesli nie to czy jest jakis sposob aby
    tego nie placic i jesli tak to jaki ?

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam Arek
    A...@i...net.pl