  • 11. Data: 2010-03-01 15:09:26
    Temat: Re: Delegacja odmowa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > Wszelkie te pseudonaukowe teoryjki wychodzą na światło dzienne w
    > czasie obrzydliwego dobrobytu.

    Bo wtedy niewielka presja ekonomiczna srodowiska, co zastepuje nam presje
    biologiczna, pozwala na bezkarna realizacje nawet dosc dziwacznych
    modeli spolecznych. Gdy presja ekonomiczna sie zwieksza, pozostaja
    wylacznie modele, ktore filtr selekcyjny przepusci.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-03-01 15:10:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 15:48:49 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ciekawe czy w Zielonej Górze, gdzie ponoć grasuje gwałciciel, kobieta
    > woli iść wieczorem ulicą sama, czy z koleżanką, a może z mężczyzną?

    Z koleżanką? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2010-03-01 18:06:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    z tego samego powodu dla ktorego jakbys napisala, ze szukasz fachowca od
    zlewu nikt by ci nie zaproponowal, babci, ciotki, siostry itd ....

  • 14. Data: 2010-03-01 19:11:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2010 19:06, witek pisze:

    > z tego samego powodu dla ktorego jakbys napisala, ze szukasz fachowca od
    > zlewu nikt by ci nie zaproponowal, babci, ciotki, siostry itd ....

    A jaki to powód, tak konkretnie?

    I dlaczego miałabym szukać hydraulika (tak brzmi poprawna nazwa tego
    zawodu, może zapisz sobie gdzieś?) na grupie dyskusyjnej??????
    Co za idiotyczny pomysł.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2010-03-01 21:17:26
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 13:16:10 +0100, Maddy napisał(a):

    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?
    Jest to zgodne z linią orzecznictwa sądów rodzinnych w kwestii przyznawania
    opieki nad dziećmi, a grupa pl.soc.PRAWO zobowiązuje. ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2010-03-01 21:30:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 1 Mar 2010 15:10:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Z koleżanką? ;-)

    Zawsze to raźniej, jakby przyszło co do czego ;P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 17. Data: 2010-03-01 22:39:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hmg4t4$32c$1@news.task.gda.pl Piotr
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Pracodawca wysyla mnie w delegacje dwudniowa. Nie moge pojechac w ta
    > delegacje z powodu wyjazdu zony musze zajac sie dzieckiem po poludniu
    > oraz w nocy. (w dzien chodzi do przedszkola, wiec moge pojsc do pracy)
    > Czy musze wziasc urlop czy moge odmowic wyjazdu na delegacje, czy jakis
    > przepis to reguluje?
    Tak, kodeks pracy.
    Zasadniczo nie możesz odmówić wyjazdu na delegację (szczególnie wg opisanych
    ubogo okoliczności).
    Jest to polecenie służbowe i odmowa wykonania może skutkować nawet
    dyscyplinarką.
    Pogadać z pracodawcą można, ale wówczas odkrywasz się, że nie chcesz jechać
    i następne twoje ew. ruchy będą dość jasne. To już twój wybór, ty znasz
    sytuację.
    Nie bierz urlopu na żądanie - szkoda go, jest dopiero początek roku.
    Zachoruj i bierz zwolnienie lekarskie.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-03-02 01:27:51
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > A jaki to powód, tak konkretnie?

    taki, że pewne role przypisane są do płci i żadne przeisy o równouprawnieniu
    i inne podobne wymysły tego nie zmienią

    --
    Jackare

  • 19. Data: 2010-03-02 06:48:38
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 13:16:10 +0100, Maddy napisał(a):

    > Pytanie za 100 punktów dlaczego żądne z PANÓW nie zaproponował dziadka,
    > wujka, brata, szwagra a tylko krewne płci żeńskiej?

    Inne pytanie za 100 punktow. Dlaczego na rynku zadna z pan nie szuka do
    dziecka opiekuna, tylko opiekunki?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)