  • 1. Data: 2003-05-19 05:04:51
    Temat: Darowizna a zakup mieszkania-pilne!!!!
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam zamiar kupic mieszkanie wlasnosciowe z ksiega wieczysta , osoba ktora
    chce sprzedac to mieszkanie w piatek dostala je jako darowizne i dzisiaj
    chce mi je sprzedac. Czy jest to zgodne z prawem czy powinna odczekac az sie
    wyrok uprawomocni i wtedy je sprzeda. Czy ja jak kupie mieszkanie od
    darczynca to moge sie odrazu zameldowac na podstwaie aktu notarialnego.

    Za informacje z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-05-19 07:13:40
    Temat: Re: Darowizna a zakup mieszkania-pilne!!!!
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:ba9ok6$9e6$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> [...]
    > wyrok uprawomocni i wtedy je sprzeda. Czy ja jak kupie mieszkanie od
    > darczynca to moge sie odrazu zameldowac na podstwaie aktu notarialnego.

    stary, jak darowizna to co tu robi wyrok?

    --

    JarekM
    -----------------------------

  • 3. Data: 2003-05-19 08:02:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > stary, jak darowizna to co tu robi wyrok?

    Moze on spadek mial na mysli ... tak czy inaczej czy kupowanie
    mieszkania od kogos, kto nie jest wpisany w ksiedze wieczystej jako
    jedyny wlasciciel w ogole jest mozliwe ?

  • 4. Data: 2003-05-19 14:54:08
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Moze on spadek mial na mysli ... tak czy inaczej czy kupowanie
    > mieszkania od kogos, kto nie jest wpisany w ksiedze wieczystej jako
    > jedyny wlasciciel w ogole jest mozliwe

    czasami to jedyny sposób, bo co zrobisz jak na wpis trzeba czekac np rok
    a kupic już musisz teraz ?
    wtedy opirasz się na innych danych - akty notarialne - np oryginały u
    właściwego notariusza i zapisy w ewidencji gruntów - inaczej zwanej
    katastrem,
    pzdr,
    JarekM