  • 1. Data: 2003-04-17 07:34:58
    Temat: Darowizna
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam pytanie odnosnie darowizny.Mam spisane oswiadczenie darowizny oraz
    wpisana jest kwota, czy z tym oswiadczeniem powinienem sie zglosic do urzedu
    skardowego czy poprostu moge go trzymac, przypomne jeszcze ze kwota
    darowizny jest wolna od podatku.

    Za informacje z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-04-17 13:51:10
    Temat: Re: Darowizna
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > wpisana jest kwota, czy z tym oswiadczeniem powinienem sie zglosic do urzedu
    > skardowego czy poprostu moge go trzymac, przypomne jeszcze ze kwota

    dla ewentualnych celów dowodowych powinieneś mieć zaświadczenie że podatek nie należy
    się, lub decyzję umorzeniową że postępowaniew sprawie stało się bezpodstawne (różna
    praktyka US w tym zakresie)

  • 3. Data: 2003-04-17 14:18:20
    Od: Piotr Zet <a...@a...hidden>

    Recently Slayer wrote:

> [...]

    Jakies 2 m-ce temu dzwonilem z takim pytaniem do US i powiedziano mi, ze
    wystarczy miec umowe, wizyta w US nie jest potrzebna.

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

  • 4. Data: 2003-04-17 14:21:02
    Od: Piotr Zet <a...@a...hidden>

    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!