  • 1. Data: 2003-04-17 05:55:30
    Temat: prawo budowlane
    Od: "Bożena W." <b...@w...pl>

    Witam!
    Odkupiłam stare gospodarstwo wiejskie .Budynki gospodarcze
    murowane /z cegły/ były w fatalnym stanie i nadawały sie tylko do
    rozbiórki aż do fundamentów. Chcę teraz na tych fundamentach
    odtworzyć ponownie budynek gospodarczy z przeznaczeniem na garaż
    i pomieszczenia socjalne / pralnia i letnia kuchnia /.Będzie to niższa
    niz pierwotnie zabudowa - parterowa. Czy w tej sytuacji musze mieć
    pozwolenie na budowę ? Jak z tego wybrnąć by nie popadac w
    dodatkowe koszty?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-04-17 08:51:03
    Temat: Re: prawo budowlane
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Niestety czeka Cię pełna procedura o wydanie pozwolenia na budowę.

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 3. Data: 2003-04-17 19:35:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zajrzyj do ustawy "prawo budowlane". Tam dość dokładnie określono jakie
    budynki można budować bez zezwolenia. W wypadku gospodarstwa rolnego można
    budować bez zezwolenia, tylko trzeba uzasadnić jakby co, że to na
    gospodarstwo (garaż - na traktor, kuchnia - gotujemy świniom). Ograniczenia
    są w wymiarach.