  • Data: 2010-06-11 20:38:45
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:95fd05a4-df25-4134-850a-08c10f8cc0f4@e5g2000yqn
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

> [...]
    (...)
    > Dlaczego uwazasz, ze sie opsnelo?
    Prawdę mówiąc nie uważam tak. Rzuciłem ci koło ratunkowe.

    > Masz bardziej lub mniej lewicowe poglady to Twoja sprawa.
    Jajco obchodzi mnie głupia kategoryzacja typu
    lewicowe-prawicowe-liberalne-katonarodowe itp.
    Ja po prostu zbieram wiedzę, myślę, analizuję.
    Czego i tobie życzę.

    > Ja uwazam, ze akurat bezpieczenstwo medyczne
    > czy socjalne ludzie powinni zapewniac sobie sami czy to samodzielnie,
    > czy to w ramach rodziny, czy korzystajac z organizacji pozarzadowych.
    No i co z tego, że tak uważasz?
    A jak ktoś inny uważa, że bezpieczeństwo na ulicy sobie i swoim bachorom ty
    masz sobie sam zapewnić, to co?

    > Tak wiem wiem
    Kłamstwo.

    > nie bardzo masz cos sensownego do powiedzenia
    > ograniczasz sie wiec do czepiania i zlosliwosci.
    Wytykam głupotę i tyle.

    --
    Jotte