  • 1. Data: 2010-06-11 08:11:35
    Temat: Darmowa służba zdrowia
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Moja córka potrzebuje zabiegu. Państwo czas oczekiwania ~1 rok. Prywatnie -
    ci sami lekarze i anestezjolodzy - od ręki.
    Czy jest jakaś szansa żeby refakturować NFZ tak, aby odzyskać koszty zabiegu
    "prywatnego"?

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-06-11 08:16:16
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    P.H. pisze:
> [...]
    > Prywatnie - ci sami lekarze i anestezjolodzy - od ręki.
    > Czy jest jakaś szansa żeby refakturować NFZ tak, aby odzyskać koszty

    Dorosły, córkę ma, a taki łatwowierny...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-11 08:25:32
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >Prywatnie - ci sami lekarze i anestezjolodzy - od ręki.

    A na jakim sprzęcie i miejscu, prywatnym lekarzy czy tym samym co państwowo?

  • 4. Data: 2010-06-11 08:35:55
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A na jakim sprzęcie i miejscu, prywatnym lekarzy czy tym samym co
    > państwowo?
    no 100% jeszcze nie mam czy miejsce i sprzęt ten sam, ale jeśli tak to...
    szkoda słów

  • 5. Data: 2010-06-11 08:39:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    P.H. pisze:

    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:husru6$lcs$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > no 100% jeszcze nie mam czy miejsce i sprzęt ten sam, ale jeśli tak
    > to... szkoda słów

    Czyli wg Ciebie lepiej aby sprzęt stał nieużywany, niż aby lekarze
    leczyli na nim prywatnie? Przecież problemem nie jest to, że NFZ nie
    może wykupić usług, ponieważ sprzęt jest zajęty, tylko że nie ma na to
    pieniędzy.

    A że są naiwniacy, którzy wierzą jeszcze w "darmową służbę zdrowia"
    nawet jak na operację ratującą życie muszą czekać latami, czyli do
    śmierci, to już nic na to się nie poradzi.

    Kup córce operację prywatnie, jej życie chyba jest najważniejsze, a w
    wyborach nie głosuj na socjalistów, którzy zabierają Ci pieniądze "na
    leczenie" nie dając nic w zamian.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-06-11 08:39:59
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    Przydałoby sie wprowadzic system PRYWATNYCH ubezpieczen zdrowotnych

  • 7. Data: 2010-06-11 08:44:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości grup

    > Czy jest jakaś szansa żeby refakturować NFZ tak, aby odzyskać koszty
    > zabiegu "prywatnego"?

    jakies mozliwosci sa, ale nie aby refakturowac, tylko aby za granica zrobic,
    a nfz musial to zwrocic, ale to tylko w szczegolnych przypadkach

    natomiast slyszalem ze unia opracowuje jakas nowa ustawe o "leczeniu bez
    granic" i wtedy w ramach uni bedzie sobie mozna w dowolnym kraju unijnym
    wykonac odpowiedni zabieg, a nfz bedzie musialo za two zwrocic, nasi
    strasznie protestuja, a ja juz nie moge sie doczekac, moze wreszcie ktos
    zrobi porzadek z tym burdelem w polsce

  • 8. Data: 2010-06-11 08:44:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > a w wyborach nie głosuj na socjalistów, którzy zabierają Ci pieniądze "na
    > leczenie" nie dając nic w zamian.

    To w sumie nie będzie miał na kogo głosować.

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2010-06-11 08:45:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Borzymir pisze:

    > Przydałoby sie wprowadzic system PRYWATNYCH ubezpieczen zdrowotnych

    Przecież taki jest. Możesz się ubezpieczyć prywatnie.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2010-06-11 08:47:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > wykonac odpowiedni zabieg, a nfz bedzie musialo za two zwrocic, nasi
    > strasznie protestuja, a ja juz nie moge sie doczekac, moze wreszcie ktos

    Ale to będzie trwało tylko rok, dwa a potem w końcu zbankrutujemy.
    A zwracać będą tyle ile by to kosztowało w Polsce, ale to i tak pogrąży
    NFZ, bo nie będzie limitów.

    --
    @2009 Johnson