  • Data: 2010-06-11 22:47:40
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:

    > Nie. Twierdzę, że z mojej kieszeni (bezpośrednio) idzie 1.25%.

    Tak ci się tylko wydaje. Te wydanie - według ciebie pośrednio -
    pieniądze też są twoje.

    > Reszta i tak jest i była poza moim zasięgiem. Więc pytam który
    > ubezpieczyciel prywatny za taką kwotę coś zrobi? Nie bronię
    > ubezpieczycielowi dogadać się z państwem i ściągać pozostałe
    > 7.75% z pdoch. Z mojej kieszeni bezpośrednio ma iść jedynie 1.25%.

    Nie wiem czemu inny ubezpieczyciel nie ma dostawać takiej samej składki
    co NFZ. Nie mogę tego zrozumieć.

    jeśli NFZ dostaje 9% a inny ubezpieczyciel ma dostawać tylko 1,25 % to
    jak chcesz to porównywać? I twierdzić że prywaty mnie da ? Odrobinę
    myślenia.

    > Jakie co by było? Przecież taki jest stan prawny. Od "co by było gdyby",
    > to jest cytat wyżej, jak mniemam Twojego autorstwa.

    piszesz po prostu nie na temat i tyle.
    Jak system byłby dobrowolny to każdy kto chciał to by płacił, nawet jak
    by się zatrudniał na podstawie umowy o robione młotków, czy też osiągał
    by dochody z hazardu. To byłby jego wybór czy chce płacić czy nie.

    --
    @2009 Johnson