  • Data: 2010-06-11 21:02:53
    Temat: Re: Darmowa sluzba zdrowia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci
    news:809d660e-aa23-4130-9ea9-c2ca7b9ee4d1@i31g2000yq
    m.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Na "sprywatyzowanych" ubezpieczeniach zyskaliby wszyscy (teoretycznie
    No wlasnie...

    > przy zalozeniu, ze zostanie to zrobione dobrze
    Czyli tak, jak tobie sie wydaje???

    > zdrowi
    > zaoszczedziliby na kosztach ubezpieczenia (podstawowa opieka medyczna
    > czyli wizyty u lekarza, w tym specjalisty, zabiegi chirurgiczne,
    > prowadzenie ciazy, pare dni hospitalizacji rocznie etc. jest prywatnie
    > dosc tania - mnie wynosi mniej niz place na NFZ)
    Na razie. Potem sie zestarzejesz i pochorujesz.
    Zreszta - nie jestes pepkiem swiata. Juz jutro mozesz potrzebowac wielu
    zabiegów chirurgicznych, przewleklego leczenia, mozesz miec ciaze zagrozona
    itp. Staniesz sie wówczas drogi dla kazdego systemu.
    A wiec z twego punktu widzenia - do jak najszybszego umarcia.

    --
    Jotte