  • Data: 2010-06-11 22:40:30
    Temat: Re: Darmowa służba zdrowia
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-11, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Niestety trudno się rozmawia z kimś, kto nie rozumie tego co się do
    > niego pisze.

    Wrażenie wzajemne.

    > Ale czemu o nowy, a stary to co ? Twierdzisz że stary to był płacony
    > przez ufoludki ?? Czyżbyś był tym ciemnym ludem którzy wierzy ze płaci
    > tylko 1,75 % ??

    Nie. Twierdzę, że z mojej kieszeni (bezpośrednio) idzie 1.25%.
    Reszta i tak jest i była poza moim zasięgiem. Więc pytam który
    ubezpieczyciel prywatny za taką kwotę coś zrobi? Nie bronię
    ubezpieczycielowi dogadać się z państwem i ściągać pozostałe
    7.75% z pdoch. Z mojej kieszeni bezpośrednio ma iść jedynie 1.25%.

    > A co był było gdyby babcia miał wąsy ? Krótko mówiąc piszesz nie na temat.

    Jakie co by było? Przecież taki jest stan prawny. Od "co by było gdyby",
    to jest cytat wyżej, jak mniemam Twojego autorstwa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl