  • 1. Data: 2008-07-07 15:41:33
    Temat: Dalem zadatek, zmarl wlasiciel
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Witam,

    Mam problem z 2 dzialkami, dalem zadatek wlascicielowi, bylismy u notariusza
    ale wynikly problemy z moim meldunkiem odlozylismy sprawe na tydzien pozniej
    i wlasciciel dzisiaj zmarl.
    Mam umowe zadatku, wyrysy, itp itp.
    W jaki sposob teraz postepowac ?

  • 2. Data: 2008-07-07 16:05:46
    Temat: Re: Dalem zadatek, zmarl wlasiciel
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób teraz postępować ?

    Ustalić spadkobierców i od nich kupić nieruchomości. Ale to chwilę może
    potrwać.

  • 3. Data: 2008-07-07 19:41:20
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Ustalić spadkobierców i od nich kupić nieruchomości. Ale to chwilę może
    > potrwać.

    IMHO poinformować potencjalnych spadkobierców o tym długu spadkowym (żeby
    tych pieniędzy zbyt szybko nie wydali). Bo po stwierdzeniu nabycia spadku
    będą zobowiązani ci go zwrócić. Sprzedać działkę już niekoniecznie. Może się
    też zdarzyć, że nie będą oni teraz zainteresowani przeprowadzeniem sprawy o
    nabycie spadku, wówczas możesz to zrobić to ty ponosząc pewne koszta.

  • 4. Data: 2008-07-07 20:01:25
    Od: "emes" <e...@e...pl>

> [...]
    > się też zdarzyć, że nie będą oni teraz zainteresowani przeprowadzeniem
    > sprawy o nabycie spadku, wówczas możesz to zrobić to ty ponosząc pewne

    jakiego rzedu beda to koszta ?

  • 5. Data: 2008-07-08 16:56:19
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > jakiego rzedu beda to koszta ?