  • Data: 2008-07-01 10:57:06
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: jedrus <j...@n...ne.btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Jakby nie stosowali nielegalnych praktyk monopolistycznych, to by nie było
    > potrzeby łamania prawa autorskiego. Niestety w tej chwili to oni wyłącznie
    > okradają, w tym np. mnie. Już dwa razy musiałem zapłacić za ich produkty,
    > choć ich nie używam. Więc myślę, że już dwóch tzw. piratów działa zupełnie
    > bez szkody i ,,okradania'' MSa, bo się równoważy.

    Telekomunikacja, energetyka, gazownictwo, ZTM.......... tez sa podobnymi
    monopolistami i zdziwylbym sie, gdybys siedzial przy lampie naftowej a
    straz pozarna wzywal kodem plemienia "Kuntakinte" na tam-tamach;)
    Piszesz tak jakbys nie znal zycia. Kazdy Ciebie/nas rznie na czym sie da
    i jak sie da i dziwie sie troche ze o tym nie pamietasz. Nie podoba sie
    MS to nic nie stoi na przeszkodzie zmienic to na jakies "wolne
    oprogramowanie" z ktorego zdaje sie korzystasz. Prawo jest prawo i nic
    na to nie poradzisz. Dlaczego musiales placic za produkt MS pomimo ze go
    nie uzywasz?.

    --

    jedrus
    "Degradacja jez. CZrniakowskiego http://mokotow.btx.pl/content/view/102/90/