  • Data: 2008-07-01 06:35:02
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostrzegam, dostrzegam. Przecie dość wyraźnie pisałeś o bandytach
    > wykorzystujących policję do prywatnych rozgrywek.

    Ty albo sobie jaja robisz, albo jesteś idiotą. Przy czym o to drugie
    dotychczas Cię nie podejrzewałem, biorąc pod uwagę lekturę wszystkich
    Twoich postów.

    Trudno nazwać bandytą, kto słusznie broni swoich legalnych interesów - a
    w przypadku producentów oprogramowania są one jak najbardziej legalne.

    Trudno zaś nie nazwać bandytą kogoś, kto z premedytacją okrada innych
    licząc na to, że mu się upiecze. A tego właśnie dopuszczają się tak
    chronieni przez Ciebie piraci.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com