  • Data: 2008-07-01 10:32:36
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 12:25
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4d0m3$732$1@news.onet.pl>):

    > A słyszał o programie Płatnik, hę?

    A to jest w ogóle granda... jako mały przedsiębiorca muszę kupić komputer +
    Windows i do tego jeszcze wydać 500zł na certyfikaty kwalifikowane. Jak
    jestem bardzo mały (do 5 osób), to mogę zapierdzielać do ZUSa z papierkami,
    ale wtedy muszę wywalić kasę na drukarkę.

    A można było zrobić płatnika w Jawie np. tak jak SIO i uniezależnić od
    systemu.

    --
    Tristan