  • Data: 2016-05-07 06:56:22
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-06 o 23:54, Animka pisze:
    > Obiecali, że jak będzie abonament na media to zlikwidują reklamy w
    > telewizji. Zlikwidowali? Nie. Dołozyli tego dziadostwa szczególnie z
    > zubrami i piwem jeszcze więcej. Niektóre reklamy to lecą pod rząd jedna
    > i ta sama po parę razy. Nie wiem czy debile chca nas zrobić debilami?

    Animka. Weź się opanuj.

    Zapłaciłaś choć jeden abo. z tej nowej ustawy?
    Właściwie powinienem zapytać czy jakikolwiek zapłaciłaś ale się nie będę
    znęcać.

    Na polityce się znasz tak samo jak na innych "problemach animkowych".

    PS. Ale może lepsza taka Animka niż ta zgraja hejterów wysyłających
    masówkę za pieniądze :-)