  • Data: 2016-05-07 21:03:02
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, 15 tys. miesięcznie dla sędziów TS to moja pomyłka (zamyślenie, w głowie
    miałem aktualny temat czyli Trybunał Konstytucyjny, gdzie po różnych waloryzacjach
    sędziowie TK mają aktualnie po ok. 24 tys. zł miesięcznie).

    USTAWA z dnia 26 marca 1982 r. o Trybunale Stanu
    Art. 16. 1. Członkowie Trybunału Stanu w związku z pełnieniem swoich funkcji
    otrzymują:
    1) diety w wysokości 10% przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim roku kalendarzowym,
    ogłaszanego na podstawie art. 20 pkt 1 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach
    i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych za każdy dzień udziału w pracach
    Trybunału Stanu.

    -----